عندي ارض في بيت الوطن لسه سال عليها انهارده عشان استلم قال كمل المبلغ و في غرامة ٦٠٠ الف جنيه هل ده طبيعي يا جماعة والبنك قالي اصبر شوية ممكن يشيلوا الغرامات .. فا انا ممكن اعرف اعمل ايه ؟؟ .
لحد دلوقتي مفيش اي جديد ؟؟
لحد دلوقتي مفيش اي جديد ؟؟
قراءة أقل

ياجماعة انا سالت ف البنك عالي ١.٧ مليون هو مطالبني بدفع ٢.٣٥٠ مليون والفرق غرامات تاخير عن دفع الدفعة التانية لاستلام الارض
ياجماعة انا سالت ف البنك عالي ١.٧ مليون هو مطالبني بدفع ٢.٣٥٠ مليون والفرق غرامات تاخير عن دفع الدفعة التانية لاستلام الارض
قراءة أقل