السلام عليكم بخصوص تسليم اراضى ببيت الوطن القاهره الجديده يوم 18 فبراير 2024 هل يوجد جديد بخصوص هذا الموضوع
السلام عليكم بخصوص تسليم اراضى ببيت الوطن القاهره الجديده يوم 18 فبراير 2024 هل يوجد جديد بخصوص هذا الموضوع
قراءة أقلSign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
يجب تسجيل الدخول لتستطيع إضافة سؤال.
يجب تسجيل الدخول لتستطيع إضافة مقالة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
نريد ربط الأشخاص الذين لديهم المعرفة بمشاكل بيت الوطن بجيرانهم وحل واذالة جميع العقبات
[pagemaster_page id=”64″]
السلام عليكم بخصوص تسليم اراضى ببيت الوطن القاهره الجديده يوم 18 فبراير 2024 هل يوجد جديد بخصوص هذا الموضوع
السلام عليكم بخصوص تسليم اراضى ببيت الوطن القاهره الجديده يوم 18 فبراير 2024 هل يوجد جديد بخصوص هذا الموضوع
قراءة أقللما تكون فى شركات بتسوق سعر متر الشقق بالعاصمة الادارية الجديدة ب١١٥٠٠ جنية فى عمارة ٧ ادوار يبقي سعر المتر فى بيت الوطن الى هو ٣ ادوار يكون بكام؟ وللحق هما على ٧ سنوات عشان نكون fair enough .
النت والمنشورات مش هتجيبلك نتيجه اوصل الجهاز وتابع حاجتك غير كده محدش لا هيسئل ولا الناس هنا هيعملولك حاجه
النت والمنشورات مش هتجيبلك نتيجه اوصل الجهاز وتابع حاجتك غير كده محدش لا هيسئل ولا الناس هنا هيعملولك حاجه
قراءة أقلازاي اقدم شقه للمغتربين ؟؟ في القاهره الجديده ؟
ازاي اقدم شقه للمغتربين ؟؟
في القاهره الجديده ؟
لا دي لسه في مرحلة الايميلات وكدا لسه بدري
لا دي لسه في مرحلة الايميلات وكدا لسه بدري
قراءة أقلكذابون
كذابون
قراءة أقلبتاخد جواب مفروض الجهاز يبعته من تلقاء نفسه طبقا لهذا القانون لتسجيل الأرض بالشهر العقارى و مفيش ١١% تنازل المخالفة اصلا لقانون حماية المستهلك يعنى الهيئة تخالف قوانين الدولة مرتين على الاقل كده ده غير مخالفة القانون المدني و الدستور بتدخلها و وضع مهلة بناء مخالفة ان الملكية الخاصة مصانة بالقانون واقرأ المزيد
بتاخد جواب مفروض الجهاز يبعته من تلقاء نفسه طبقا لهذا القانون لتسجيل الأرض بالشهر العقارى و مفيش ١١% تنازل المخالفة اصلا لقانون حماية المستهلك يعنى الهيئة تخالف قوانين الدولة مرتين على الاقل كده
ده غير مخالفة القانون المدني و الدستور بتدخلها و وضع مهلة بناء مخالفة ان الملكية الخاصة مصانة بالقانون و الدستور ولا يجوز التدخل فيها
بالتوكيل مش العقد ممكن تنقل ليك طالما منصوص فيه البيع للنفس و للغير و هو يسرى حتى بعد وفاة الوكيل حتى لو لم يتم النص على ذلك
فى محامين متخصصين فى قضايا الهيئة بيلغى النسبة دى قبل ماتدفعها و لو دفعتها بيستردها ليك لمخالفتها للقانون
سلام عليكم استفسار هل التقديم في اراضي مسكن بيلزم اللي يحصل علي قطعه ارض بالبناء خلال وقت معين ولو مش عاوز ابنيها وعاوز ابيعها مثلا بيكون ايه الوضع؟؟ .
كلام صعب تحقيقه … لان شروط المرحله نزلت وقضي الامر …
كلام صعب تحقيقه … لان شروط المرحله نزلت وقضي الامر …
قراءة أقلأي مرحلة ؟ ومعاد دفع القسط اللي في خطاب التخصيص امتى ؟
أي مرحلة ؟ ومعاد دفع القسط اللي في خطاب التخصيص امتى ؟
قراءة أقلوع السلام يافندم متاح حاليا حجات باسعار كويسه ونازل كام طرح الفتره الجايه لو انتظرت هيكون افضل 01156967311
وع السلام يافندم
متاح حاليا حجات باسعار كويسه
ونازل كام طرح الفتره الجايه لو انتظرت هيكون افضل
01156967311
وفيه ٨ و٩ سنين كمان تقسيط
وفيه ٨ و٩ سنين كمان تقسيط
قراءة أقل