ياجماعه انا بسجل في الموقع وكل مااسجل الرقم السري يطلعني تاني للصفحه دي بدخل الرقم اللي بعتهولي وبدخل رقم سر جديد ويرجعني تاني عايزه اعرف المشكله فين الرقم السري بدخله فيه حرف كابتل وبضيف رقم وعلامة .
للاسف صعب تقول رايك علي الملا في اي طرح لبيت الوطن … وتسيب كل واحد واجتهاده..
للاسف صعب تقول رايك علي الملا في اي طرح لبيت الوطن … وتسيب كل واحد واجتهاده..
قراءة أقل





طيب ما هوه اسم المستخدم هل هوه الرقم القومي ولا ايه
طيب ما هوه اسم المستخدم هل هوه الرقم القومي ولا ايه
قراءة أقل