هل في رقم للتواصل معه لمعرفة قيمه اخر قسط في الهيئة؟ .
لو سمحت هل يجوز تحويل مبلغ القسط من الخارج من حساب شخص غير صاحب الارض.. .. بس لو حد متاكد وعمل الموضوع ياريت يعرفنا.. وشكرا
لو سمحت هل يجوز تحويل مبلغ القسط من الخارج من حساب شخص غير صاحب الارض.. .. بس لو حد متاكد وعمل الموضوع ياريت يعرفنا.. وشكرا
قراءة أقل






القسط في الجهاز وليست الهيئه في الماليه
القسط في الجهاز وليست الهيئه
قراءة أقلفي الماليه