السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ما هي الخطوات اللازمة والأوراق المطلوبة للتقديم علي سنة المهلة الإضافية؟ وهل يمكن التقديم عليها شخصي بدون مكتب هندسي؟ Peace, mercy and blessings of Allah be upon you What are the necessary steps and documents required to apply for an additional year? And can it be applied in person without an engineering office? Translated from Arabic .
مفيش مشكلة ولا حاجة انت كدة خلاص عملت طلب الاسترداد خلال 4 ايام عمل هاتجيلك رسالة علي الموبايل انة تم الاسترداد بعدها ب 3 ايام هاتلاقي الفلوس في حسابك المحول منة
مفيش مشكلة ولا حاجة انت كدة خلاص عملت طلب الاسترداد خلال 4 ايام عمل هاتجيلك رسالة علي الموبايل انة تم الاسترداد بعدها ب 3 ايام هاتلاقي الفلوس في حسابك المحول منة
قراءة أقل





مفيش اجرآت المهلة اتعممت للكل
مفيش اجرآت المهلة اتعممت للكل
قراءة أقل