ياجماعه لو حد يقدر يفيدني جزاكم الله خير انا وبسجل حطيت الاميل ناقص حرف وما انتبهت والمفروض يرسل رساله تفعيل علي الايميل وطبعا بيرسل علي الايميل الغلط وكل ما احاول اسجل تاني يقولي الرقم القومي مسجل بالفعل بعت رسايل لموقع الهيئة ما حدش رد عليا حد يعرف ايه الحل اني اسجل من جديد .
اولا اتاكد من حجم الصور لازم يكون حجم الصور صغير وثانيا اتاكد انة امتداد الصور هوا jpg
اولا اتاكد من حجم الصور لازم يكون حجم الصور صغير وثانيا اتاكد انة امتداد الصور هوا jpg
قراءة أقل

ارسل رساله ليهم مكتوب فيها الايميل الصح bayt-waten@mhuc.gov.eg
ارسل رساله ليهم مكتوب فيها الايميل الصح bayt-waten@mhuc.gov.eg
قراءة أقل