كنت عاوز اعرف كام تكاليف اصدار الرخصة لأرض مساحة ٤٧٥ م وبتاخد وقت اد ايه لحد مااستلمتها؟ .
وشكرا مقدما
وشكرا مقدما
قراءة أقلSign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
يجب تسجيل الدخول لتستطيع إضافة سؤال.
يجب تسجيل الدخول لتستطيع إضافة مقالة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
نريد ربط الأشخاص الذين لديهم المعرفة بمشاكل بيت الوطن بجيرانهم وحل واذالة جميع العقبات
[pagemaster_page id=”64″]
لمعرفة كافة القضايا المتعلقة بجهاز مدينة القاهرة الجديدة:- 1- اقامة دعوى لاسترداد رسوم التعلية بنسبة نجاح مضمونة 100% بإذن الله تعالى 2-تحويل الدور الأرضي بالفيلات والعمارات من سكنى لإداري 3- قضايا ومخالفات المباني 4- تقنين وضع الروف. 5- استخراج العقد الابتدائي من جهاز المدينة. 6- تسجيل العقود بالشهر العقاري . 7- بحث تسلسل ومراجعة مستندات الملكية . 8- صياغة كافة العقود . .
لمعرفة كافة القضايا المتعلقة بجهاز مدينة القاهرة الجديدة:-
1- اقامة دعوى لاسترداد رسوم التعلية بنسبة نجاح مضمونة 100% بإذن الله تعالى
2-تحويل الدور الأرضي بالفيلات والعمارات من سكنى لإداري
3- قضايا ومخالفات

وشكرا مقدما
وشكرا مقدما
قراءة أقلالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته استأذن حضرتكم الردود الامامي والخلفي والجانبي في قطعة ٢٠×٣٠ متر بيت الوطن القاهرة الجديدة في أي تعديل
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته استأذن حضرتكم الردود الامامي والخلفي والجانبي في قطعة ٢٠×٣٠ متر بيت الوطن القاهرة الجديدة في أي تعديل
قراءة أقل٢.٥ من الاجناب ٣ أمامي ٤ خلفي
٢.٥ من الاجناب
٣ أمامي
٤ خلفي
يلا يا رجاله الدفع بدون غرامات بالتوفيق .. https://www.facebook.com/groups/391853638164639/permalink/1114940289189300/ .
يلا يا رجاله الدفع بدون غرامات بالتوفيق ..
https://
م هل الإعلان نزل
م هل الإعلان نزل
قراءة أقليا جماعة هيه خربت بالفعل. مفيش اسوأ من كده. فاصبرو شوية شهرين تلاتة مش هيخصل حاجة. الحديد في عز التعويم والدولار كان وصل ١٨ ونص و ١٩ وكان ب ١٠ الطن وساعات اقل.
يا جماعة هيه خربت بالفعل. مفيش اسوأ من كده. فاصبرو شوية شهرين تلاتة مش هيخصل حاجة. الحديد في عز التعويم والدولار كان وصل ١٨ ونص و ١٩ وكان ب ١٠ الطن وساعات اقل.
قراءة أقلمعلش طيب اي الفرق بين شراء شقه تمويل عقاري وبين الشقق اللي نازله في الاسكان الاعلان ١٨وانهي احسن بالنسبة لينا كاعملاء ارجو الرد ?
معلش طيب اي الفرق بين شراء شقه تمويل عقاري وبين الشقق اللي نازله في الاسكان الاعلان ١٨وانهي احسن بالنسبة لينا كاعملاء ارجو الرد ?
قراءة أقللينك تحديث شرق حورس pdf https://drive.google.com/file/d/1XQFtsO5PT4ox44-8IoTFXTSLcPptarhC/view?usp=drivesdk لينك التحديث jpg https://drive.google.com/file/d/1EKDac-dGt7UekItPxHMudxI9Ml9LCrZv/view?usp=drivesdk #رائد_بيت_الوطن .
تطبيق نسب التراسات و الابراج بيكون علي الشوارع بس
تطبيق نسب التراسات و الابراج بيكون علي الشوارع بس
قراءة أقلللمرة المليون.. حق الانتفاع لا يباع ولا يورث ولا يجوز البناء عليه. .. عن مشترين الروف أتحدث .. عرفت المادة 936 من القانون المدنى حق الانتفاع بأنه : حق عيني يتعلق باستعمال شيء يخص الغير و استغلاله ، و يسقط حتماً بموت المنتفع . .
Mohamed Thabet
Mohamed Thabet
قراءة أقلم
https://maps.app.goo.gl/T5tgYcVvtWqHzdAg8?g_st=iw
بعت لحضرتك خاص
بعت لحضرتك خاص
قراءة أقل