فيدوهات حديثة من الحي الاول حرف F نريد مياه العدادات راكبه ولاتوجد مياه نريد تركيب عداد كهرباء الجهاز بيقول الكهرباء غير جاهزه وكان هناك وعد ال يبني وعاوز كهرباء هنوصله ؟؟؟؟ .
ياباشا شبعنا مواعيد من مهندسي اجيكو بقالهم ٦ شهور يقولو خلال اسبوع توصل الميه ونفس أسلوب بتوع الكهرباء كله هري وكلام فاضي مفيش رقيب عاليهم وتروح للجهاز يقولك حالا وشكرا تعالي شوف حرفH اغلب الناس خلصت انشاء ومحدش بيعمل حاجه
ياباشا شبعنا مواعيد من مهندسي اجيكو بقالهم ٦ شهور يقولو خلال اسبوع توصل الميه ونفس أسلوب بتوع الكهرباء كله هري وكلام فاضي مفيش رقيب عاليهم وتروح للجهاز يقولك حالا وشكرا تعالي شوف حرفH اغلب الناس خلصت انشاء ومحدش بيعمل حاجه
قراءة أقل





ياباشا بيقولك الجهاز لازم يقوم بعمل بردورات رصيف عشان يوضعو تحته كبلات المنخفض غير كده مش هيركبو كبلات المنخفض ده كلام المقاول ومهندس الكهرباء في حي الاول وطبعا دافعين كل المرافق للأسف والميه مقطوعهً لصالح العرب
ياباشا بيقولك الجهاز لازم يقوم بعمل بردورات رصيف عشان يوضعو تحته كبلات المنخفض غير كده مش هيركبو كبلات المنخفض ده كلام المقاول ومهندس الكهرباء في حي الاول وطبعا دافعين كل المرافق للأسف والميه مقطوعهً لصالح العرب
قراءة أقل