الحديد والاسمنت فيها مضاربه عاليه جدا المخازن بترفع السعر اكتر اللي هوا اساسا رفع من المصانع اللي مخفضه الانتاج وبتعطش السوق وغياب تام للرقابه والدوله سواء علي المصانع او التجار .
الناس كانت بتدفع النسبه الي سعر الارض وقت التخصيص والان تغير النظام وهياخدوا متوسط سعر الارض الان. يعني اللي دفع قبل صدور القرار. عدي واللي هيدفعبعد القرار يسف التراب. فين العداله
الناس كانت بتدفع النسبه الي سعر الارض وقت التخصيص والان تغير النظام وهياخدوا متوسط سعر الارض الان. يعني اللي دفع قبل صدور القرار. عدي واللي هيدفعبعد القرار يسف التراب. فين العداله
قراءة أقل




الحكومة والتجار شيء واحد
الحكومة والتجار شيء واحد
قراءة أقل