لو سمحتوا اية البنوك اللي بتصدر شيك مقبول الدفع بالدولار في مصر (مالك بتوكيل و ليس اصيل) .
هتلاقي كود تم ارساله للايميل خد كود اللي علي الايميل واكتبه في التحقق
هتلاقي كود تم ارساله للايميل
خد كود اللي علي الايميل واكتبه في التحقق
Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
يجب تسجيل الدخول لتستطيع إضافة سؤال.
يجب تسجيل الدخول لتستطيع إضافة مقالة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
نريد ربط الأشخاص الذين لديهم المعرفة بمشاكل بيت الوطن بجيرانهم وحل واذالة جميع العقبات
[pagemaster_page id=”64″]
هتلاقي كود تم ارساله للايميل خد كود اللي علي الايميل واكتبه في التحقق
هتلاقي كود تم ارساله للايميل
خد كود اللي علي الايميل واكتبه في التحقق
لملاك الاراضي و المطورين اسأل عن عروض الاشراف علي التنفيذ ابتداء من الحفر و حتي تسليم الجهاز و توصيل المرافق https://instagram.com/zukhrof_2022?igshid=YTQwZjQ0NmI0OA== .
لملاك الاراضي و المطورين اسأل عن عروض الاشراف علي التنفيذ ابتداء من الحفر و حتي تسليم الجهاز و توصيل المرافق
https://instagram.com/zukhrof_2022?igshid=YTQwZjQ0NmI0OA==
كم الاشراف على التنفيذ من الحفر حتى تسليم الجهاز؟
كم الاشراف على التنفيذ من الحفر حتى تسليم الجهاز؟
قراءة أقلحضرتك بتدفع به التأمينات الاجتماعية في مكتب تأمينات عين شمس و بيعطوك شهادة و دية بتكون مطلوبة عند عمل المطابقة م عبدالله ابوطالب
حضرتك بتدفع به التأمينات الاجتماعية
في مكتب تأمينات عين شمس
و بيعطوك شهادة و دية بتكون مطلوبة عند عمل المطابقة
م عبدالله ابوطالب
تم تفعيل واستمرار تحصيل الاقساط المستحقه علي الناس والمتاخره بدون غرامات من 15/12/2020 الي 15/3/2021 واللي دفع غرامات بالفتره دي هيستردها… تم التفعيل بالجهاز .. .
Ehab Salem Matar
Ehab Salem Matar
قراءة أقلحضرتك بتكلم عن الرخصة انا شارى فى احلى التالت من ٢٠١٤يامومن ولم نتسلم الارض الى الان ٢٠١٤ يعنى كان الحديد ٣٠٠٠الف حسبى الله ونعم الوكيل
حضرتك بتكلم عن الرخصة انا شارى فى احلى التالت من ٢٠١٤يامومن ولم نتسلم الارض الى الان ٢٠١٤ يعنى كان الحديد ٣٠٠٠الف حسبى الله ونعم الوكيل
قراءة أقلhttps://drive.google.com/drive/folders/1Ksis35qOotYJ21-q3PaLoEpZmh2vhfX_ لينك التحديث اليومي ( لجميع المدن المطروحه ) للقطع المتاحه للحجز ثاني ايام تخصيص بيت الوطن المرحله ? اضغط ع المدينه المراد تحميلها #رائد_بيت_الوطن? .
https://drive.google.com/drive/folders/1Ksis35qOotYJ21-q3PaLoEpZmh2vhfX_ لينك التحديث اليومي ( لجميع المدن المطروحه ) للقطع المتاحه للحجز ثاني ايام تخصيص بيت الوطن المرحله ? اضغط ع المدينه المراد تحميلها
#رائد_بيت_الوطن?
حضرتك اخر موعد للتعديل كان يوم الاثنين ١٢ ظهرا هل مازالت فيه امكانيه للتعديل؟
حضرتك اخر موعد للتعديل كان يوم الاثنين ١٢ ظهرا
هل مازالت فيه امكانيه للتعديل؟
خرائط اكتوبر المرحلة ٨ بيت الوطن بجوار نادي مدينة ٦ اكتوبر https://maps.app.goo.gl/WUua44t54Ukx6aqT8 وبجوار جامعة القاهرة https://maps.app.goo.gl/2mU7vwGDvSsFve68 لاي استفسار 01010002214 كريم مجدي https://wa.me/message/3HYOD5RVLB4IJ1 .
خرائط اكتوبر المرحلة ٨ بيت الوطن
بجوار نادي مدينة ٦ اكتوبر https://
وبجوار جامعة القاهرة https://
لاي استفسار 01010002214 كريم مجدي
https://wa.me/
مع حضرتك خريطة الشروق
مع حضرتك خريطة الشروق
قراءة أقلمش هتفرق خلاص المرحله انتهت في اول يوم الناس نسيت مخالفات الالف دولار وتحويلات يناير وفبراير
مش هتفرق خلاص المرحله انتهت في اول يوم
الناس نسيت مخالفات
الالف دولار
وتحويلات يناير وفبراير
قراءة أقلالهيئه نزلت تنويه التحويل بدون كود نظرا لعطل في السيستم ..و احنا حولنا بدون كود و لكن الحواله ممكن تتصدر من البنك او تسمع في البنك الرئيس تاني يوم …هل الهيئه هتقبل التحويل بدون كود في اليوم التاني رغم انه تم التحويل اول يوم علما بانه حصلنا علي كود بعد التحوبل و تم ارسال ايميل بالكود علي الهيئه …نتمني اللي عمل التنويه يحط تأخير التحويلات في حسابه و الحواله تاخد اسبقيتها في الترتيب بدون كود .
الهيئه نزلت تنويه التحويل بدون كود نظرا لعطل في السيستم ..و احنا حولنا بدون كود و لكن الحواله ممكن تتصدر من البنك او تسمع في البنك الرئيس تاني يوم …هل الهيئه هتقبل التحويل بدون كود في اليوم التاني رغم انه تم التحويل اول يوم علما بانه حصلنا علي كود بعد التحوبل و تم ارسال ايميل بالكود علي الهيئه …نتمني اللي عمل التنويه يحط تأخير التحويلات في حسابه و الحواله تاخد اسبقيتها في الترتيب بدون كود
لا تقلق الهيئه بيجلها اسماء مرتبه بساعه وصول التحويل ولا يهم الكود
لا تقلق الهيئه بيجلها اسماء مرتبه بساعه وصول التحويل ولا يهم الكود
قراءة أقلhttps://drive.google.com/drive/folders/1q064cwFfjUb-xfNsHfLLFRJHyKSTrAuP?usp=share_link لينك مجمع لكل مواقع مدينة القاهره الجديده للطرح الحالي لبيت الوطن ? بالمساحات والمقدمات لكل قطعه يشمل امكانيه التحميل jpg & pdf ( التجمع الاول ، التجمع الخامس ، القرنفل ، الجولف ، اللوتس ) #رائد_بيت_الوطن?? .
https://drive.google.com/drive/folders/1q064cwFfjUb-xfNsHfLLFRJHyKSTrAuP?usp=share_link لينك مجمع لكل مواقع مدينة القاهره الجديده للطرح الحالي لبيت الوطن ?
بالمساحات والمقدمات لكل قطعه يشمل امكانيه التحميل jpg & pdf
( التجمع الاول ، التجمع الخامس ، القرنفل ، الجولف ، اللوتس ) #رائد_بيت_الوطن??
مساء الخير..ممكن اعرف متوسط اسعار الرسومات المعمارية و الانشائية و مصاريف المكتب اللى بيستخرج رخصة البناء..انا فاهمة ان فيه اختلاف كلير بس انا بسأل على المتوسط و شكرا جزيلا .
اتعاب استخراج الرخصة استخراج بيان صلاحية الموقع والموقف التنفيذي ٥٠٠ جنية تصميم معمارى ٣٠٠٠ جنية تصميم انشائى ٣٠٠٠ جنية أتعاب مراجعة المشروع فى المجمعة ١٥٠٠ جنية أتعاب مراجعة المشروع فى الجهاز واستخراج الرخصة ٢٠٠٠ جنية ختم الاستشاري ١٥٠٠ جنيه استخراج تصريح الحفر ٣٠٠٠ جنية استخراج عداد المياه ٢٠٠٠ جناقرأ المزيد
اتعاب استخراج الرخصة
استخراج بيان صلاحية الموقع والموقف التنفيذي ٥٠٠ جنية
تصميم معمارى ٣٠٠٠ جنية
تصميم انشائى ٣٠٠٠ جنية
أتعاب مراجعة المشروع فى المجمعة ١٥٠٠ جنية
أتعاب مراجعة المشروع فى الجهاز واستخراج الرخصة ٢٠٠٠ جنية
ختم الاستشاري ١٥٠٠ جنيه
استخراج تصريح الحفر ٣٠٠٠ جنية
استخراج عداد المياه ٢٠٠٠ جنية
إجمالي ١٦٥٠٠ جنية
بدون رسوم المصعد والحماية المدنية
لو طلب منظور اتعابه ٥٠٠٠ جنيه
الموضوع بيكون بالتوافق مع المكتب المصمم لان الأسعار متفاوته من مكتب للتانى
فيصل بس يكون معاك توكيل من مالك الارض
فيصل بس يكون معاك توكيل من مالك الارض
قراءة أقل