لو الأرض متسعرة بالدولار يبقي يرجعوا للناس فلوسها ويادار ما دخلك شر ، وبين البايع والشاري يفتح الله ، والحمد لله فلوسنا كسبت كدولار وزي ما قال الريس : عاوزين تسيطروا ع الأسعار ؟؟؟ يبقي الحاجة اللي تغلي متشتروهاش ? صدق السيسي حين قال : “الحاجة اللي تغلى ما تشتروهاش ” .
هو السداد علي كام سنه
هو السداد علي كام سنه
قراءة أقل





جبت الخلاصة
جبت الخلاصة
قراءة أقل