لينك تحميل خريطة شمال النادي ، مدينة 6 اكتوبر بالمساحات والمبالغ المستحقه لكل قطعه 25 % بصيغة jpg ? https://drive.google.com/file/d/1_GnsFVwwYP88ybQS3sBqA8_dfOLoFvf0/view?usp=drivesdk بصيغة pdf ? https://drive.google.com/file/d/1YBJyiLap66iA0gQRucYLEzbw4c6sgpqn/view?usp=drivesdk #رائد_بيت_الوطن ? للتواصل 01000702727 المرحلة 8 – أكتوبر -شمال النادي.jpg .
لينك تحميل خريطة شمال النادي ، مدينة 6 اكتوبر بالمساحات والمبالغ المستحقه لكل قطعه 25 %
بصيغة jpg ?
https://drive.google.com/file/d/1_GnsFVwwYP88ybQS3sBqA8_dfOLoFvf0/view?usp=drivesdk
بصيغة pdf ?
https://drive.google.com/file/d/1YBJyiLap66iA0gQRucYLEzbw4c6sgpqn/view?usp=drivesdk
#رائد_بيت_الوطن ?
للتواصل 01000702727
المرحلة 8 – أكتوبر -شمال النادي.jpg
قراءة أقل



فين صحاب العقارات اللي باعو شقق للناس واصحاب شركات عقاريه ولا باعو الشقق وخلصت كده وفي عقارات في الحي الاول خلصت تشطيبات منتظرين اه لدخول المرافق مش صعبان عاليكم فلوس انصرفت وانا عارف مواد البناء جبتوها بااسعار خياليه ودفعتو إتاوات للعرب ولسه بتدفعو اتقو الله في نفسكم لازم واقفه للجهاز
فين صحاب العقارات اللي باعو شقق للناس واصحاب شركات عقاريه ولا باعو الشقق وخلصت كده وفي عقارات في الحي الاول خلصت تشطيبات منتظرين اه لدخول المرافق مش صعبان عاليكم فلوس انصرفت وانا عارف مواد البناء جبتوها بااسعار خياليه ودفعتو إتاوات للعرب ولسه بتدفعو اتقو الله في نفسكم لازم واقفه للجهاز
قراءة أقل