ممكن نفس القضية ل شرق الاكاديمية ؟؟
ممكن نفس القضية ل شرق الاكاديمية ؟؟
قراءة أقلSign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
يجب تسجيل الدخول لتستطيع إضافة سؤال.
يجب تسجيل الدخول لتستطيع إضافة مقالة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
نريد ربط الأشخاص الذين لديهم المعرفة بمشاكل بيت الوطن بجيرانهم وحل واذالة جميع العقبات
[pagemaster_page id=”64″]
ممكن نفس القضية ل شرق الاكاديمية ؟؟
ممكن نفس القضية ل شرق الاكاديمية ؟؟
قراءة أقلصباح الخير المهندس عمل رامب جانبي بطول ١٦م وللأسف الرخصة طلعت ونفذنا على دا ودا طبعا أثر بشكل كبير على جنينة الأرضي وعايز اعدله. هل دا هيعملنا مشكلة مع الجهاز؟ وإيه الإجراءات اللي تخلينا نتجنب المشكلة دي وقت التسليم؟ شكرًا مقدمًا .
البديل ان حضرتك هتعمل الرامب أسفل العمارة وده مش الطف حاجة في التنفيذ. وهتخسر جزء من الحديقة الأمامية
البديل ان حضرتك هتعمل الرامب أسفل العمارة وده مش الطف حاجة في التنفيذ. وهتخسر جزء من الحديقة الأمامية
قراءة أقلهو لسه كام كدا يا مدير ويخلصوا اسبوع ولا اكتر
هو لسه كام كدا يا مدير ويخلصوا
اسبوع ولا اكتر
ياجماعه لو حد يقدر يفيدني جزاكم الله خير انا وبسجل حطيت الاميل ناقص حرف وما انتبهت والمفروض يرسل رساله تفعيل علي الايميل وطبعا بيرسل علي الايميل الغلط وكل ما احاول اسجل تاني يقولي الرقم القومي مسجل بالفعل بعت رسايل لموقع الهيئة ما حدش رد عليا حد يعرف ايه الحل اني اسجل من جديد .
ارسل رساله ليهم مكتوب فيها الايميل الصح bayt-waten@mhuc.gov.eg
ارسل رساله ليهم مكتوب فيها الايميل الصح bayt-waten@mhuc.gov.eg
قراءة أقلكلمتين وهقفل موضوع بيت الوطن للنهايه لو انت فاكر نفسك ماسكني من ايدي علشان فلوسي عندك وبتقولي احجز بالغالي والتثبيت ده يبقي انت خسرتني للابد هحجز اليوم وهتدور عليا بكره اليوم مشروع بيت الوطن مات اكلينيكيا بسبب موظفين لا تعلم ازاي تدير مشروع كبير زي ده .
#فشل_إدارة_مشروع_بيت_الوطن_استرداد_حوالات_المغتربين
#فشل_إدارة_مشروع_بيت_الوطن_استرداد_حوالات_المغتربين
قراءة أقلبخصوص الأقساط هل بيتم الدفع بناء علي المبالغ المذكورة في الجدول المرفق بمحضر استلام الأرض مقسوما علي سعر الدولار وللا ايه؟ واذا كان فيه خطأ من الموظف في حساب القسط في هذا الجدول إزاي يتصلح؟ .
F
السلام عليكم ممكن الاخوة يفهموني، عشان انا اول مره اشارك في بيت الوطن وحولت الدفعة من مصرف الراجحي في اول نصف ساعة من فتح التحويل بالضبط س 8.30 بتوقيت مصر يوم 30 مايو.. والى الان الكود بتاعي منزلش.. ممكن حد يقولي ايه المشكلة بالظبط. الله المستعان. مع الشكر. .
كان لازم تتابع الموافقة علي التحويل وتتاكد ان السجل طلع
كان لازم تتابع الموافقة علي التحويل وتتاكد ان السجل طلع
قراءة أقلhttps://drive.google.com/file/d/1_uDOnL9XXv7tnmGyWds-LSyPDTyth3JS/view?usp=drivesdk لينك تحميل كراسه الشروط الخاصه بالمرحله 8 التكميليه #رائد_بيت_الوطن? .
https://drive.google.com/file/d/1_uDOnL9XXv7tnmGyWds-LSyPDTyth3JS/view?usp=drivesdk لينك تحميل كراسه الشروط الخاصه بالمرحله 8 التكميليه
#رائد_بيت_الوطن?
الله ينور عليك ياحبيبي دايماً اخبارك جميلة زيك كل عام ومعاليك والأسره الكريمة بألف خير وصحة وسعادة وستر من الله اللهم آمين يارب
الله ينور عليك ياحبيبي
دايماً اخبارك جميلة زيك
كل عام ومعاليك والأسره الكريمة بألف خير وصحة وسعادة وستر من الله اللهم آمين يارب
ممكن أفاده لو قطعة مدفوع مقدم فقط و عليها قسطين متأخرين من الممكن دفع قسط واستخراج الرخصه
ممكن أفاده لو قطعة مدفوع مقدم فقط و عليها قسطين متأخرين من الممكن دفع قسط واستخراج الرخصه
قراءة أقلابراهيم العطار الاداره الماليه
ابراهيم العطار الاداره الماليه
قراءة أقلخمس سنوات من استلام الارض واثبات جديه فى الارض
خمس سنوات من استلام الارض واثبات جديه فى الارض
قراءة أقل
هتدفع غرامة وانت بتسلم المبني للكهرباء م أحمد
هتدفع غرامة وانت بتسلم المبني للكهرباء
م أحمد
قراءة أقل