رخصة البناء صدرت بتاريخ ٢٥ -٩ -٢٠٢٢ وحاليا ماشى فى إجراءات اصدار تصريح الحفر ودفعت تأمين الحفر وتامين المعدات ومنتظر استلام تصريح الحفر يوم الإثنين .. وعايز اسأل عن إجراءات تجديد الرخصة لمدة عام جديد .. ايه الإجراءات؟ والتكاليف؟ برجاء الإفادة مع جزيل الشكر لانى سأبدأ بعد ذلك للحصول على تصريح الجيش
رخصة البناء صدرت بتاريخ ٢٥ -٩ -٢٠٢٢ وحاليا ماشى فى إجراءات اصدار تصريح الحفر ودفعت تأمين الحفر وتامين المعدات ومنتظر استلام تصريح الحفر يوم الإثنين .. وعايز اسأل عن إجراءات تجديد الرخصة لمدة عام جديد .. ايه الإجراءات؟ والتكاليف؟ برجاء الإفادة مع جزيل الشكر
لانى سأبدأ بعد ذلك للحصول على تصريح الجيش


طب انا غيرت الباسبور وعاوز اغير البيانات على الموقع ومن ساعة ما فتحوا المرحلة بحاول اتصل بيهم عشان اعرف اعمل اية ومفيش حد بيرد
طب انا غيرت الباسبور وعاوز اغير البيانات على الموقع ومن ساعة ما فتحوا المرحلة بحاول اتصل بيهم عشان اعرف اعمل اية ومفيش حد بيرد
قراءة أقل