مفيش لا تجارة ولا سياحه ولا قناة السويس و فيه اقساط قربت مصدر الدولار المغتربين فقط .
انا تاني مرة ادخل. وبقول اولوية اللي محجزش قبل كده هوه عين العدل. ولكن ناس كتير داخلة باسماء مغتربين ممعهنش حتى الفين دولار على بعض مقابل مبلغ او نسبة. و طبعا مش شخص واحد ده بيعمل بارتيتة.
انا تاني مرة ادخل. وبقول اولوية اللي محجزش قبل كده هوه عين العدل. ولكن ناس كتير داخلة باسماء مغتربين ممعهنش حتى الفين دولار على بعض مقابل مبلغ او نسبة. و طبعا مش شخص واحد ده بيعمل بارتيتة.
قراءة أقل








اول مره اشوف دول فرحانه ان اقتصادها هيتحسن بسبب ان الاستيراد هيقل بسبب ان الدول اللي بتستورد منها عندها مشكله !
اول مره اشوف دول فرحانه ان اقتصادها هيتحسن بسبب ان الاستيراد هيقل بسبب ان الدول اللي بتستورد منها عندها مشكله !
قراءة أقل