انا مستني اقدم في جنه اكتوبر بفارغ الصبر لان بقالي ما يقرب من ١٠ سنين ساكنه ايجار
لو حد عنده فكره الطرح امتي والمبلغ اللي بيتدفع في الاول حوالي كام هكون شاكر ليه جدا
وهل من رأيكو انتظر ولا معشمش نفسي
انا مستني اقدم في جنه اكتوبر بفارغ الصبر لان بقالي ما يقرب من ١٠ سنين ساكنه ايجا… ث_
شارك
نصب
محدش يعقد امل فيه فساد في الحجز
المقدم بيكون 100 الف جنية وان شاء الله يكون فى طرح قريب
هناك طرح جديد خلال الفترة القادمة جنه زايد 3
للتفاصيل