انا مستني اقدم في جنه اكتوبر بفارغ الصبر لان بقالي ما يقرب من ١٠ سنين ساكنه ايجار
لو حد عنده فكره الطرح امتي والمبلغ اللي بيتدفع في الاول حوالي كام هكون شاكر ليه جدا
وهل من رأيكو انتظر ولا معشمش نفسي
انا مستني اقدم في جنه اكتوبر بفارغ الصبر لان بقالي ما يقرب من ١٠ سنين ساكنه ايجا… ث_
شارك
هناك طرح جديد خلال الفترة القادمة جنه زايد 3
للتفاصيل
المقدم بيكون 100 الف جنية وان شاء الله يكون فى طرح قريب
محدش يعقد امل فيه فساد في الحجز
نصب