مساء الخير ياجماعه انا بسأل بخصوص التقديم القادم الخاص ب اصحاب المعاشات ومحدودي الدخل روحت اسأل ع كراسه الشروط عشان انا اقدم ووالدي يقدم اتفاجأت بموظف قالي انه مينفعش الوالد يقدم مدام انت هتقدم طب ايزاي انا22سنه هقدم بأسمي لنفسي ووالدي هيقدم لنفسه هو عنده61سنه يقولي عشان انتو الاتنين في نفس البيت انا مش عارف كلامه صح ولا بيفتي
مساء الخير ياجماعه انا بسأل بخصوص التقديم القادم الخاص ب اصحاب المعاشات ومحدودي … ث_
شارك
هو بدأ التقديم؟؟
التقديم ازاى وفين كراسه التقديم
لو سمحت الكراسة نزلت
ممكن تقولي التقديم ازاي وايه الشروط
هو الإعلان نزل
انت اقدم ف يوم ووالدك ف يوم تانى
بس ارجوك توقولى اذا كانت كراسه الشروط نزلت فعلا علشان عايزه اقدم وشكرا ارجو الرد
هو التقديم ابتدا
فين اللينك
هو كراسة الشروط نزلت والا لسه
تم
هو لى ماحدش بيرد علينا ويقولنا التقديم بدا ولا لا وندفع فين وكراسة الشروط
بيفتي
اللى اعرفه انك تقدر تقدم مدام اكبر من ٢١ و ووالدك يقدر يقدم بس لحد سن معين تقريبا
ممكن تقولى التقديم ازاى والشروط من فضلك
لسه التقديم ما نزلش اول مقراسه ما هتنزل هيقولوا على فيسبوك بس المفروض ان هي الشهر دوت يعني
فين المكان اللي نقدم فيه