مساء الخير ياجماعه انا بسأل بخصوص التقديم القادم الخاص ب اصحاب المعاشات ومحدودي الدخل روحت اسأل ع كراسه الشروط عشان انا اقدم ووالدي يقدم اتفاجأت بموظف قالي انه مينفعش الوالد يقدم مدام انت هتقدم طب ايزاي انا22سنه هقدم بأسمي لنفسي ووالدي هيقدم لنفسه هو عنده61سنه يقولي عشان انتو الاتنين في نفس البيت انا مش عارف كلامه صح ولا بيفتي
مساء الخير ياجماعه انا بسأل بخصوص التقديم القادم الخاص ب اصحاب المعاشات ومحدودي … ث_
شارك
هو كراسة الشروط نزلت والا لسه
ممكن تقولي التقديم ازاي وايه الشروط
ممكن تقولى التقديم ازاى والشروط من فضلك
تم
اللى اعرفه انك تقدر تقدم مدام اكبر من ٢١ و ووالدك يقدر يقدم بس لحد سن معين تقريبا
هو بدأ التقديم؟؟
فين المكان اللي نقدم فيه
بيفتي
التقديم ازاى وفين كراسه التقديم
لو سمحت الكراسة نزلت
انت اقدم ف يوم ووالدك ف يوم تانى
بس ارجوك توقولى اذا كانت كراسه الشروط نزلت فعلا علشان عايزه اقدم وشكرا ارجو الرد
هو لى ماحدش بيرد علينا ويقولنا التقديم بدا ولا لا وندفع فين وكراسة الشروط
هو التقديم ابتدا
فين اللينك
لسه التقديم ما نزلش اول مقراسه ما هتنزل هيقولوا على فيسبوك بس المفروض ان هي الشهر دوت يعني
هو الإعلان نزل