مساء الخير ياجماعه انا بسأل بخصوص التقديم القادم الخاص ب اصحاب المعاشات ومحدودي الدخل روحت اسأل ع كراسه الشروط عشان انا اقدم ووالدي يقدم اتفاجأت بموظف قالي انه مينفعش الوالد يقدم مدام انت هتقدم طب ايزاي انا22سنه هقدم بأسمي لنفسي ووالدي هيقدم لنفسه هو عنده61سنه يقولي عشان انتو الاتنين في نفس البيت انا مش عارف كلامه صح ولا بيفتي
مساء الخير ياجماعه انا بسأل بخصوص التقديم القادم الخاص ب اصحاب المعاشات ومحدودي … ث_
شارك
بيفتي
التقديم ازاى وفين كراسه التقديم
اللى اعرفه انك تقدر تقدم مدام اكبر من ٢١ و ووالدك يقدر يقدم بس لحد سن معين تقريبا
لسه التقديم ما نزلش اول مقراسه ما هتنزل هيقولوا على فيسبوك بس المفروض ان هي الشهر دوت يعني
ممكن تقولى التقديم ازاى والشروط من فضلك
هو بدأ التقديم؟؟
تم
هو كراسة الشروط نزلت والا لسه
هو الإعلان نزل
فين اللينك
هو لى ماحدش بيرد علينا ويقولنا التقديم بدا ولا لا وندفع فين وكراسة الشروط
انت اقدم ف يوم ووالدك ف يوم تانى
بس ارجوك توقولى اذا كانت كراسه الشروط نزلت فعلا علشان عايزه اقدم وشكرا ارجو الرد
فين المكان اللي نقدم فيه
ممكن تقولي التقديم ازاي وايه الشروط
هو التقديم ابتدا
لو سمحت الكراسة نزلت