مساء الخير علي الجميع .. حد عارف المكان ده فين !!! انا بقول مجمع التحرير !! صح !… خ_
شارك
Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
دي مشهد من المفرمة اليومية مش من مجمع التحرير خالص ..ده مجمع القاهرة الجديدة ?
حسبي الله و نعم الوكيل
ده جهاز التجمع الجديد شارع التسعين
الجهاز الجديد????
الكورونا لجهاز القاهره الجديده الجديد :شكراً لحسن تعاونكم
قمة المهزله أنه بدل ما يحل مشكلة الزحام في الجهاز جمع الثلاث اجهزه في مكان واحد و الزحام لا يطاق و كل التعامل من خلال الشبابيك و هذه هى النتيجة
ده الجهاز الجديد؟ لا ماتقولش
دا مجمع الجوازات في العباسية
والزحمة دى سببها ايه
هي ديه مصر
مجمع التحرير مش نظيف كده
لا مش مجمع التحرير .. ده مبني جديد و اكيد ده جهاز القاهرة الجديدة او هيئة المجتمعات الجديد
هو مجمع صح
سويقه جديدة ؟
ده مجمع الزبالة اللي فيه السيستم واقع كل يوم وكل حاجة متلخبطة والزحام رهيب
restructure & process review +update
اوعااا تقول ???
الجمهوريه الجديده
مجمع الجهاز تم نقله بشارع ٩٠الجنوبي بجوار شركه المياه
ده مجمع الجهاز بتاع القاهره الجديده بقي هيصه
البلد بالكامل عايزة اعادة هيكله لكل القطاعات بدون مبالغه
جهاز مدينة القاهرة الجديدة
دول عايزين حد واعر يتعامل معاهم يا جنرال
جهاز القاهرة الجديدة
سوق