يعني تروح البنك تعمل ايداع في حسابك ب ١٠٠٠ دولار البنك ميقبلش منك الايداع الا بمعرفة مصدرك الرسمي بمستند رسمي لحصولك ع الدولار؟!؟!
تم التعديل للمنشور ⬆️⬆️ وبعد التواصل مع اكتر من بنك
الكلام خاص بالمستوردين لاتمام عمليه الاستيراد فقط لاغير وشكرااا.

حيحارب الدولار في ايد الناس
كاتبين لعملاء الاستيراد
معتقدش لو شخص عادي عايز يودع دولار يمنعوه هما لاقيين
علشان يوقف شراء العملة حتي من السوق السوداء
الكلام عن الاستيراد بمعنى اى فلوس طالعه مصر من الاخر اما فلوس هتدخل جيب الحكومه مفيش أيتها مشكله المهم توفر لهم دولار
هل يغطى الاعتمادات للمستوردين من البنك ؟
ولا ده طريق لغلق باب الاستيراد للقطاع الخاص تماماً؟!
عملاء الاستيراد فقط
دة المستورد بس اعتقد بس طبعا كلة بالحب هيعدي هما لاقيين دولار
م
طيب وسداد الاقساط لأراضى الجهاز فى بيت الوطن هياخدها بالجنيه ولا الدولار ؟؟؟
حتي لو معاك ايصال من صرافه البنك الاهلي أو بنك مصر برده مش هيقبل منك ولا دولار واحد
مفيش فايده فيك ?
يابني كلمني وافهمك
طيب واللي نزل نهائي وبيحاول يدبر دولار من خارج البنك يعمل ايه لسداد الاقساط؟
حصل باباشااا لازم ابصال من الصرافه