هل المبني ده مستشفي ام فندق ؟؟
المبني ده قريب مني جدا شمال التكميليه بين الوطن التجمع
ومفيش عليه اسم او يافطه خااالص

Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
المنطقة c الحي الرابع هل تم الانتهاء من أعمال المرافق
لم نستلم الأرض حتى الان
ايه اخبار المنطقة D بالحي الرابع ؟!!.. هل مازالت اعمال الترفيق بها متوقفه ؟!.. و لماذا و متي ينتهي ترفيقها و تسليم اراضيها للحاجزين ؟!!!
ده فندق المخابرات فى التجمع الخامس على شارع التسعين الشمالى .
وامام التكمليه
نشت يا حج
مدرسة رياض الصالحين
غالبا ده تصميم مستشفى
احنا من امتي بنسأل الاسئله دي؟؟؟؟
( دَعْ مَا يَرِيبُكَ إِلَى مَا لَا يَرِيبُكَ )
بلاش السؤال ده ده جهاز المخابرات العامة المصرية
هو علشان معلهوش يافطة بقي مبني جهاز امني !!!؟؟؟ مديرية امن القاهرة الجديدة عليها يافطه قد كدة وجهاز المخابرات القديم عليه يافطه قد كدة
المطار السري
اللهو الخفى
وبيتصور عادي كده ??
مبني المخابرات
سمعت انه مبنى للامن الوطنى او الداخلية او مديرية للامن
بعيد عنك مخابرات
م
دع الملك للمالك
م