نسحب فلوسنا وربنا يعوض علينا ف فلوس الاستثماره والغياب من الشغل وحرقه الدم والأعصاب ولا هيقلك إعلان تكميلي ونستني سنه بقي تكون الفلوس قيمتها قلت زي ما حصل مع بتوع جنه مصر ولا نعمل ايه يا جدعان؟ ده بلد ايه دي
نسحب فلوسنا وربنا يعوض علينا ف فلوس الاستثماره والغياب من الشغل وحرقه الدم والأع… ث_
شارك
الان الوقت بقى ترخص من شويه دي حاول تجيب اهالي حتى لو اغلى مليون جنيه احسن
امال مين يا جدعان ال حجز ???? ما شوفتش كومنت واحد يقول حجزت
يوم الخميس الجاي الفلوس قيمتها هتقل النص او اقرب للنص
اى حاجه هتبقى باسبقيه الحجز
انا سحبت مش عايز من وشهم حاجة
أنت لسه بتسأل
حسبنا الله ونعم الوكيل قالو للناس ما تدخلوش علي الموقع قبل الساعة 10علشان يدخلون التجار والسماسرة والمحسوبية من قبل الميعاد وخلصوا الشقق لازم نفضحهم
كمل عليهم وادفع اوفر لاى شقه
اسحب وسبها للسماسرة والمحسوبية حسبنا الله ونعم الوكيل
انا سحبتهم بصراحه عشان دي مهزله
احنا سحبنا لان خلاص أتفهم ان الشقق دى للسماسرة والمحسوبيه
طبعا اسحب
لا عهد لهم
اسحب فلوسك حالا
انا من ايام نزهة الاندلس
و حصل نفس الموضوع
حسبي الله ونعم الوكيل
اسحب
بصراحة لو ال 750 دول خسارة كبيرة بالنسبة لك يبقى اسحب فلوسك اعتقد ان موضوع التقديمات ده الفرصة فيه اقل من 5% يعنى مرة واتنين و تلاتة و ركنة فلوس ممكن تكلفك فوايدها لشهور و سنة كمان ف بحسبة المخاطرة انت ممكن تخسر 10 الاف جنيه ما بين فوايد و كراسات على ما تبدء تقول حظى وحش
اسحب طبعا هات بيهم دهب افضل
محدش يسحب جدية الحجز، عارفين عددنا كام، تفاعلوا بس مع الناس اللى بتقدم بلاغات وشكاوى وناس كلمت اعضاء بالبرلمان وبعتوا لإعلاميين، لو ١٠% بس من الحاجزين وهم فى بيتهم بيشربوا قهوة قدموا شكاوى وبعتوا رسايل للإعلامين والبرامج المشهورة والله ليتم وقف بقية اجراءات الحجز وتتم الاعادة وميحصلش كدة تانى فى الطروحات المقبلة، كفاية سلبية والكل يتحرك