مساء الخير من فضلكم لو حد عنده معلومة انا بحاول اسدد دفعة الحجز لكن اي تحويل سويفت مش هيلحق يوصل طبعا ولو عايز افتح حساب في الإسكان والتعمير مش هعرف لان بكره اجازة البنك فا هل في اي طريق تحويل اونلاين او، انستاباي على رقم حساب الهيئة في البنك
مساء الخير من فضلكم لو حد عنده معلومة انا بحاول اسدد دفعة الحجز لكن اي تحويل سوي… ث_
شارك
لا مينفعش
نفس السؤال
ممنوووووع انستا باي