فيه حد النهارده اقترح فكرة الكشافات الشمسيه علي الناس اللي خلصت مباني وتتحط فوق المباني بالليل والكشاف الواحد ب 500 جنيه تقريبا وده يغير شكل المكان نهائيا ويساعد علي تسويق المكان ..
فيه حد النهارده اقترح فكرة الكشافات الشمسيه علي الناس اللي خلصت مباني وتتحط فوق … خ_
شارك
موجود هنا بالكويت ب8 دينار يعني اقل من 500 جنيه
فكرة ممتازة هتعطي فعلا روح للمكان
بس بعد اذنك يا بشمهندس علاء انت قولت هتتكلم عن جامعة عين شمس اليوم الاحد وهتجيب التفاصيل ايه الاخبار وبارك الله فيك
وبالنسبة للكشافات انت لو عايزها انا اجبهالك من هنا واشوف وممكن تيجي باقل من 8 دينار لو هبعتلك شوية وانا يشرفني خدمة حضرتك
Amin Hamdy
ايه الكشاف الشمسي ونشتريه منين
ومش هيتسرق
م
في منزل بالحى المتميز بدر ، منور اضاءه عاليه ، تشوفه و انت علي طريق السويس ليلا ، بصراحه حاجه جميله جدا و تعطي روح للمكان