طلبات كتير راحت و ايميلات كثيرة و تجاهل الجميع
اين سعر المتر بالجنيه ؟؟؟؟؟
محدش ح يشتري ارض بالدولار ؟؟؟؟؟
بعد ما حدث اليوم من تغيير سعر الدولار
و الارتفاع اليوم كان سبب في تردد الجميع في التحويل اصلا
و خلاص الوقت قرب يضيع من الهيئة و دي الفرصه الخيرة في الوقت الضايع
النتيجه :-
١- عدم الاهتمام بتحويل الاستكمال
٢- قلق الجميع من تكرار التعامل مره اخري و قرار الكثير في الاسترداد
٣- حجز المميز جدا فقط و الباقي ان يلمسه حد
٤- لن يحدث تزاحم و لا تحويل و مبروك علي كل اللي في المقدمه
نظرة المغترب حاليا
تكرار ما حدث في مبادرة السيارات و التعديلات جاءت متاخره جدا و فقدان الاهتمام بالمشروع يتكرر و بنفس الطريقه مع مشروع بيت الوطن
الناس منتظره حتي اخر لحظه
فيه سعر معلن و تعديل واضح بالجنيه ح يحولوا مفيش مبروك علي اللي عاوزها و يشبع بيها
طالما محدش بيقول ، يبقي فيها خازوق علطول
اهم حاجه نخلع بفلوسنا ياريت بكون فى استرداد جماعى عشان يستعجللو
طب بالنسبه للي عايز يحجز شقه في العلمين الجديده دا هيتحاسب علي سعر تثبيت المرحله الاساسيه ولا هيكون وضعه ايه ؟؟؟؟
احنا هنبدأ نبعت للرئاسة طالما مفيش رد لمطلبنا
وبعدين احنا ريحين فين
اسف في الرد
لكن القرعه هتخلص ومش هيكون موجود ولا قطعه بدون حجز
احنا ١١٠ مليون وناس كتير هتاخد القرار حتي بعد الزياده
يعنى موضوع السيارات وفشل هيفشلوا ده كمان؟
المشروع فى طريقه للفشل للأسف
المهم يبدأو الاسترداد ويردوا على ايميلات الاسترداد ضرورى
لا طبعا لازم تثبيت احنا ندفع لهم بالدولار علشان نفيد البلد بس يحط سعر مصري للارض لان الارض كل مايزيد سعر الدولار تكلفتها بتزيد جدا وهتبقى خسارة من كل ناحية يبقى الاسترداد اضمن
ولا فارقة معاهم ماشيين بنظام الورق ورقنا واللي عندك اعمله .. الاسترداد هو الحل و نستعوض ربنا عالوقت والفلوس اللي ضاعت
ياريت الجميع يبعت ايميلات تاني انهارده
@everyone