#اراضي_الاسكان #مسكن #اراضي_الاسكان_الاجتماعي #اراضي_مسكن #اراضي_للبيع_وزاره_الاسكان #طروحات_الاراضي #الاراضي #اراضي_الاسكان_بالمدن_الجديده #عمرو_ذكي_الاسكان_الاجتماعي #عمرو_ذكي_والاسكان #شقق_الاسكان_الاجتماعي #وزاره_الاسكان #هيئه_المجتمعات_العمرانيه_الجديده #بنك_الاسكان_والتعمير #بنك_التعمير_والاسكان #طرح_اراضي_مسكن #صندوق_الاسكان_الاجتماعي_ودعم_التمويل_العقاري #طرح_اراضي_الاسكان
.
طرح كراسه شروط اراضي مسكن | بمقدم ٢٥ الف |اراضي مميز- اكثر تميزا – متوسطه ..
شارك
العاشر معدش فيها اراضي للقرعه ولا ممكن تنزل الفتره الجايه تبع مسكن
المكتب الرقم مش شغال
ممكن رقم الحساب اللي احول عليه جديه الحجز
بعد إذنك استا ذ عمرو الاعلان ده شغال حاليا
انا واخد فى ابنى بيتك ان شاء الله ينفع اخد فى المشروع ده
❤
لو سمحت كام متر قطعة الا رض المتميزة بحدائق اكتوبر وسعرها كام والقسط كام وعلي كام سنة سداد
لو سمحت لو خدت قطعه ارض متوسط وعايز أبني هل في قروض بضمان الأرض
وممكن فعلا البناء محتاج ملايين
اذا سمحت انا مقيم خارج مصر وبطاقتي الشرقية ازاي اقدر اقدم واقدم تابع اي محافظة ولك جزيل الشكر
هي الاراضي دي تقسيط علي كام سنة
أتصلت بالرقم مغلق ممكن اتواصل ع الواتساب
و بعد اذنك يا استاذ عامل يعني انا دلوقتي اخذت قطعه ارض في في اخميم بعد ال 25000 اللي هتدفعها هسد دالباقي على كم سنه
لو سمحت عندى سؤال مهم الدولار هيتحسب على سعر كام لو دفعت بالدولار . وكمان قطعه برج العرب اسكان متوسط مساحتها 165هنطلع منها نصها شوارع هيبقى اى ٨٠ بس
لوسمحت مدنية فى القاهرة
صباح الورد عمرو بيه
طرح مسكن كل 3 شهور باستمرار ؟
ممكن اقدم في ارضي الاسكان المتوسط او المميز حتي لو كنت مقدمه وجتلي شقه في سكن مصر
لو انا شغال بره مصر ينفع اقدم ولا هيتطلب مني شهادة لمصدر الدخل ؟؟
استاذ عمرو لو سمحت تفتكر القطعة الوحيدة المطروحة بتاع التجمع القرنفل ،، تستاهل ؟؟
فيه تقديم في بدر علي ارضي مسكن حاليا
فين رقم المكتب
الترخيص فى القطع المميز بحداءيق اكتوبر ارضى و ٣ دور متكرر فقط ولا فيها بدروم. ؟
من فضلك استاذ عمرو انا مقدم ف العلان ١٦
وجالي رساله
لا يمكن تقديم طلب الا بعد ١١ يوم عمل ف شركة الاستعلام
ده معناه ايه من فضلك
لوسمحت مدنية ناصر فى القاهرة
الله يرحمك يا حسوني ابني بيتك كانت ببلاش وتأخذ بعد كل مرحلة في المباني 5000جنيه
طب الدفع ازاي يا استاذنا ؟ يعني تقسيط ولا كاش ؟
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.ممكن اعرف بعد ما دفع ال ١٠٠ ألف لحدائق اكتوبر هيتم دفع اول قسط بعد سنة من الاستلام …عايزة اعرف قيمة القسط؟
هل فى مكتب ممكن يساعد فى التقديم والاوراق؟
استاذ عمرو انا قدمت لو لا قدر الله ما طلعي في الطرح ده اقدر احجز تاني بالفلوس لي انا حجز بيه من قبل
رقم التليفون للتواصل مع حضرتك
السلام عليكم يا استاذ عمرو انا اعلان ١٦
لو سمحت دلوقتي المستعلم جالي و اخد بياناتي و بيانات شغلي و كدا و بعدين قالي في ورق هتبعتيه لموظفه هتكلمك ف التليفون لما اسلم الورق بتاعك
و بالفعل كلمتني و قالتلي ابعتيلي الورق ع الواتس
طلبت مني شهاده مرتب حديثه و مكافأه الامتحانات بتاعتي و شهاده دخل حديثه ل زوجي و بعتها
قالتلي تمام
انا بس مستغربه انها طلبته بالواتس دا عادي؟
معلش سؤال كمان قالتلي حد هيتواصل معاكي كمان ٢٠ يوم ف حاولت افهم اعمل ايه بعد كدا مقالتليش حاجه
مستفيد من ابنى بيتك ينفع يقدم فى مسكن
اية الاراضى القريبة من القاهرة المتوسط من فضلك
محتاج اتواصل مع حضرتك تليفونيا
لو حد خد شقة فى الاسكان الاجتماعى من حقه يقدم فى قطع الأراضي
سلام عليكم هل يجوز اقدم على أرض واناوخد شقة من الاسكان رجاء الرد على