صديقي تخصيصه بكره ان شاء الله
اقسم بالله مش عارف انصحه بايه و انا لو مكانه مش عارف
الاسئله الصعبه كلها اليوم
مساحه صغيره ؟؟ او مدينه تانيه ؟؟ او تكميليه؟؟
انا مش لاقي لها اجابه
و دي نفس الأسئلة علي الخاص
بالله عليكم محدش يقول يروح أكتوبر او دمياط او العبور و كدا او خد الباقي و خلاص
مش عايزين حد يلبس و كفايه عليهم اللي حصل من اول المرحله و العك في الترتيب
يركن او يحجز كلاهما قرار صعب
صديقي تخصيصه بكره ان شاء الله اقسم بالله مش عارف انصحه بايه و انا لو مكانه مش … د_
شارك
انا مثلا نزلت حوالتى اليوم وما اخدت شى وكان امامى 165 قطعه بالرحاب لكن غير مميزين
المهم تسأل الوسطاء كل واحد يقلك خذ وانا هجبلك اوفر كويس
وبعد التخصيص يقلك ظروف السوق محتاجه شويه وعيش وانا اعيش
المتيقى فى الرحاب من 35 الى 40 قطعه يعنى حوالات بكره كثير منهم مش هيلاقى فى الرحاب شئ
الحوالات الصغيره تروح العبور الحي الثامن مازال هناك قطع مميزه جدا
خربانة خربانة. الموجود لا يغني ولا يثمن من جوع. ينتظر التكميلية ولو مترضاش يسترد ويجهز نفسه للمرحلة الجاية هيكون فيها غرب الاسرة اكيد او خاجة في تميزها.
العبد لله ولله الحمد ?