شارك
Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
شكرا اولا وبرجاء جولة فى الحى الخامس خاصة G25 ومعرفة ميعاد إنارة الطرق الفعلية فى بيت الوطن. مع خالص الشكر
مساء الخير يابشمهندس ايه راي حضرتك في D3 الحي الخامس وهل الحي الخامس في انشات كتير ولا لسه
وممكن اسكن في ٢٦ او اول ٢٧
ارجو الرد
الف شكر وتسلم الايادي وبعد اذنك ولو يسمح وقتك التكميليه من على 90 الشمالي
ايه ارخص الشركات فى المساحات الصغيره
ماشاءالله تبارك الرحمن السعر الارض كام سعر المتر
في حد سكن خلاص في ميه وكهرباء وصرف
ممكن فيديوهات عن شمال الرحاب و موقعها
صباح الخير ايه ارخص شركات فى بيت الوطن ومساحات ١٤٠ ١و ١٥٠ متر
شكرا" لمجهودك الرائع ، بالنسبة للحي الخامس متى ممكن يكون قابل للسكن ؟
صباح الخبر ممكن ترشحلى شركه كويسه باللسعار المعقول لو سمحت
السلام عليكم لوسمحت هل مسموح بناء روف في الحي الأول ببيت الوطن ام هناك قانون يمنع الروف في بيت الوطن وشكرا
لو سمحت رقم الواتساب للتوصل مع حضرتك
ممكن تصوير للعبور الحي السابع و الرابع
من فضلك أنا واخده في الحي الأول C7 ممكن اسكن فيها امتي؟؟
شركات ال لسه ما غلتش
يا استاذ انا عايز اتواصل مع حضرتك عشان اعرف احسن الشركات منك
شركه برايم هوم رايك فيها ايه لو سمحت
ممكن رقم الواتس
انا خدت في التكميليه ممكن تسكن متى؟؟؟
رقم الواتس
ممكن رقم الواتساب
ممكن اسم شركة