سلام عليكم
انا محول بكود تم الحصول عليه من الموقع بصعوبه بالغه من الامارات يوم ٢/٣ ووقت التحويل ١١:٥٨ بتوقيت الامارات يعني ٩:٥٨ بتوقيت مصر
وجالي السويفت value date 2/3 ولحد الان معرفش ترتيبي ولا حس ولا خبر
حسبي الله ونعم الوكيل
سلام عليكم انا محول بكود تم الحصول عليه من الموقع بصعوبه بالغه من الامارات يو… د_
شارك
فيه ناس محولة بكود قبل التنوية واتخصص لهم فعلا تاني يوم
Tarek Nashat بقول له تعاله جمب اخوانك
لا متقلقش احنا كتير. حسبي الله ونعم الوكيل في كل ظالم. ضيعو حقنا
تصور وتحليل وليس معلومه مؤكده انهم حولو المخالفين إلى ثانى يوم استحقاق ومن حول باكواد رسميه وصحيحه قبل التنويه تم حساب فرق الوقت بين خروج الحواله وبين التنويه واضافوه ألى وقت الوصول للحواله وبكده يكون المساواه فى الظلم
وده غلط وظلم وحسبى الله ونعم الوكيل
خدنى جنبك نفس الوضع
معلش هو فين الترتيب اصلا
فيه صديق نفس حالة حضرتك وهيروح الهيئة يشتكي
حضرتك حولت من بنك ايه في الامارات ؟
اعتبروك مخالف ????
انسى يا حازم بيه تتعوض بأذن الله فى الاحسن
و لا انا جالي ايميل و كلمت كل الدنيا و لا حس و لا خير
تعاله جمب اخوك ??
مكنوب في السويفت الساعه كام ؟؟
ف الغالب هتكون اول كشف ف تانى يوم مخالف يعنى زى حالتنا
طب انا مجاليش ايميل اني مخالف ؟؟.
الحل ايه طيب
بنسبة كبيرة جدا انت كده اترحلت لتانى يوم تحويلات .. ابعت ميل شكوى وضح فيه الموضوع
اهم حاجه توقيت وصول الحواله فى السويفت مش وقت التحويل ولسه اول يوم شغالين فيه بعد العيد ان شاء الله
كدا العدد زاد و أصبح 9
وقت التحويل في الإمارات لا يعني هو وقت وصول الحواله البنك المركزي شوف value date هو اصدق عن موعد وصول الحواله
بالتوفيق