سلام عليكم
انا محول بكود تم الحصول عليه من الموقع بصعوبه بالغه من الامارات يوم ٢/٣ ووقت التحويل ١١:٥٨ بتوقيت الامارات يعني ٩:٥٨ بتوقيت مصر
وجالي السويفت value date 2/3 ولحد الان معرفش ترتيبي ولا حس ولا خبر
حسبي الله ونعم الوكيل
سلام عليكم انا محول بكود تم الحصول عليه من الموقع بصعوبه بالغه من الامارات يو… د_
شارك
انسى يا حازم بيه تتعوض بأذن الله فى الاحسن
معلش هو فين الترتيب اصلا
طب انا مجاليش ايميل اني مخالف ؟؟.
الحل ايه طيب
مكنوب في السويفت الساعه كام ؟؟
اهم حاجه توقيت وصول الحواله فى السويفت مش وقت التحويل ولسه اول يوم شغالين فيه بعد العيد ان شاء الله
Tarek Nashat بقول له تعاله جمب اخوانك
خدنى جنبك نفس الوضع
كدا العدد زاد و أصبح 9
بنسبة كبيرة جدا انت كده اترحلت لتانى يوم تحويلات .. ابعت ميل شكوى وضح فيه الموضوع
وقت التحويل في الإمارات لا يعني هو وقت وصول الحواله البنك المركزي شوف value date هو اصدق عن موعد وصول الحواله
بالتوفيق
فيه صديق نفس حالة حضرتك وهيروح الهيئة يشتكي
حضرتك حولت من بنك ايه في الامارات ؟
ف الغالب هتكون اول كشف ف تانى يوم مخالف يعنى زى حالتنا
و لا انا جالي ايميل و كلمت كل الدنيا و لا حس و لا خير
اعتبروك مخالف ????
لا متقلقش احنا كتير. حسبي الله ونعم الوكيل في كل ظالم. ضيعو حقنا
تعاله جمب اخوك ??
تصور وتحليل وليس معلومه مؤكده انهم حولو المخالفين إلى ثانى يوم استحقاق ومن حول باكواد رسميه وصحيحه قبل التنويه تم حساب فرق الوقت بين خروج الحواله وبين التنويه واضافوه ألى وقت الوصول للحواله وبكده يكون المساواه فى الظلم
وده غلط وظلم وحسبى الله ونعم الوكيل
فيه ناس محولة بكود قبل التنوية واتخصص لهم فعلا تاني يوم