#دردشة
واضح جدا تأخير معدلات الاسترداد للبواقي
في البدايه كان التحويل بعد اسبوعين من اصدار الخطاب الصادر و بعدها التاخير لشهر و الآن خطابات من شهر و نص و لم تستلم
تأخير ملحوظ بعد انتعاش لمدة قليلة من تحويلات المخالفين
و لوحظ تأخير بعض الخطابات بالخصوص التي فيها مبالغ كبيرة للاسترداد
و التاخير ليس له غير سبب واحد ( 0 )
هل التأخير ممكن يكون السبب في فتح تحويلات جديده للتكميليه ؟
#دردشة واضح جدا تأخير معدلات الاسترداد للبواقي في البدايه كان التحويل بعد اسب… د_
شارك
علي فكره التاخير ملوش علاقه بقيمه المبلغ. ده موظف حكومه وشغال في اللي قدامه وحبه نوم علي حبه طرمخه وانت وحظك.
ياعم يقفل القديم الاول بقالنا سنه منتظرين التكميليه. حرام عليهم كدة. زهقونا
حسبى الله ونعم الوكيل فيهم ربنا ينتقم منهم باذن الله
مش كبيرة بس لكن كبيرة و صغيرة للاسف
لي ٦ الاف و الطلب من ٢٦ اغسطس
شكلها كده
بشغلوا فلوسنا ويدفعوها اقل الدولار نازل ولاد ال…..
دا احتمال كبير طبعا ياهندسه
Maybe
تصدق انا دايخ فى تفسير اللى حصل دا بس لاحظت فعلا فى تعمد فى تاخير خطابات الاسترداد اللى فيها مبالغ كبيرة زى المغضوب عليهم 247 و246 مثلا???
أنا لي فرق مقدم من بداية المرحلة السادسة ولم أسترده حتى الآن مع العلم بأنني أرسلت طلب استرداد من أكثر من عام ونصف.إيه اللي المفروض أعمله وفين مكان الهيئة ولكم الشكر
عشوائية
احنا النص التاني من المغضوب عليهم احنا 247 تعبنا والله
ربنا يسهل