دا طرح اراضي المغتربين الي متاح حاليا وهيتقفل يوم ٢٠ سبتمبر والي هيتم التخصيص فيه بعد يوم الاغلاق بأسبوعين
الواضح دا سعر اراضي انحجزت بالفعل ماتعرفش ازاي؟!
والسعر الاجمالي للأراضي ارخص بكتير من المتاح دلوقتي للحجز والغريب انهم اكدوا مفيش تخصيص حاليا نهائي! طيب الاراضي دي اتحجزت ازاي؟؟!
_عارف ان ناس كتير ماتقدرش تشوفه لأن الموقع مش بيفتح في مصر لكن حبيت اتكلم عن تجربة مريت بيها ويمكن كتير مايخدش باله منها المصدقية والعدل اهم شئ.

اللي عايز يفتح الموقع يحمل تطبيق vpn هيشتغل معه
جايز طرح قديم
انت بتكلم علي مصدقية و عدل في مصر ربنا يرحمنا برحمتة
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=254216080916464&id=100089842225622&sfnsn=scwspwa&ref=share&mibextid=VhDh1V
مفيش أراضي في الطرح الجديد محجوزة.
ده طرح قديم.
اللينك بيفتح معانا خارج مصر عادي. و بقول لك مفيش حاجة محجوزة
ده حجز مبدئى لكن لسة التخصيص والحجز الفعلي مبدئشي
99% من الاراضي احتجزت والاراضي المميزه اتحجزت ريحو دماغكم الموضوع منتهي والكلام فيه ضياع وقت
هو الى بيحجز قطعه بيخدها ولا لسه هيدخل قرعه
دي صفحة من منطقة مطروحة قديما وتم حجزها، ادخل على المناطق المعلمة بالعلامة الخضراء ، هي دي النتاحة حاليا.
وياريت تسال قبل ما تعمل للناس قلق
شوف الاول الاراضى الى حضرتك دخلت عليها المرحله الثامنه ولا التاسعه
نحجز مين يا بشمهندس
كله مظبط من قبل فتح الحجز البلد بلدهم ربنا يرحمنا برحمته
انا معاك فعلاً لان اول يوم طرح فعلاً دخلت لقيت اغلبيه القطع ف غرب سوميد اتحجزت ازاى معرفش والغريب انه كان اول يوم وكان لسه التحويل ما فتح كان معايا صوره نفسها وللاسف اتمسحت من عندى
اتحجزت كوسه???
الاراضى كلها منباعه قبل ما تنزل.الاعلانات دى منظر جمالى .عاملين شرفاء وهما مرتشين .
قطع الاراضى اللى على البحر كلها تم حجزها وقفل الحجز عليها من قبل حتى الحجز ما يبدأ يعنى متباعه من الهيئة فساد فى فساد
ده طرح قديم
هوا ده التطبيق ؟
ده موجود على التطبيق القديم ؟ والدفاع تطبيق جديد ؟
انت داخل علي مرحله قديمة ادخل على المرحله التاسعه
الاراضي دي في الطرح القديم مش الطرح دا انت داخل علي طرح قديممم
اتحجزت سداد كامل مبلغ
معلش قريت الكومنتس
بس مش واضح معايا
الفكره
لاني كنت ناوي اقدم في اراضي القاهره الجديده اكتوبر وغيره
فهل افهم من كلام حضرتك
الموضوع برضه هيخلص من تحت لتحت
لاني لسا طالع من حوار في الاسكان نفس القصه
فهل دا خلاص
اصبحت الامور كلها تدار هكذا
طيب ولو جات القطعه
حتي
هل الخدمات والتوصيلات والليله دي كلها
هيعملوها
ولا برضه هندخل في قصه تاني