خطاب الدكتور وليد المرسل للجهاز .. شكرا للدكتور وليد عباس ديما بيحل مشاكل كثيره .. شكرا تاني وتالت

Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
ماشي بس هما شالو ٤ متر من الارتفاع المشكله الحقيقه ان السقف المتكرر نزل ٢٥، سم وهو دة المشكله الاكبر عاوزين ارتفاع المبني ١٧،٧٠ مش ١٣،٧٠ يعني فيه اربع متر ناقص ٣متر للروف ومتر واحد متقسم علي اربع ادوار وهو دة المهم مش الروف
في جواب الشقة الثالثة للناس اللي دفعت العلاوة
صور الجوبات اللي مزكور أرقامها فى الجواب
دكتور وليد عباس فعلا رجل متعاون و متجاوب جدا عن خبره شخصيه??
ترجمه يا حاج علاء مع الخطاب اعتقد كدا مش هيحل المشكله
انا مش فاهم حاجة من الكلام
بالنسبه للشقه التالته يا هندسه هل في جديد
فين ج
بارك الله فيكم جميعا
وأخص بالذكر
عمدة بيت الوطن بالقاهره الجديده
علاء بك جمعان
الجواب اجوف
السؤال قيد الارتفاع كام دلوقتى ؟
فين الاجابة ؟؟؟
هههه
شكرا دكتور وليد
جهد مشكور لو امكن شروط الاحتساب بعد اذنك يا حاج علاء
فين السؤال وفين الجواب
هيجننونا?
الجواب دة تنيم من الآخر حاج علاء.
أنت عمدة بحق
مجموعة حيازة العقارية – Hiaza group real estate
فين الشقة الثالثة ..؟!
شكرًا جزيلا يا حج علاء