حد يقنعنا لما الواحد يقدم في ٣ طروحات وميعرفشي يحجز من الموقع وقيمة الفلوس ضاعت ايه الداعي من الاستمرار في المهذلة دي وكل يوم ندفع وننتظر الاسترجاع حد يفهمنا الظلم ده لحد امته لا نافع قرعه ولا اسبقية حجز
حد يقنعنا لما الواحد يقدم في ٣ طروحات وميعرفشي يحجز من الموقع وقيمة الفلوس ضاعت … ث_
شارك
فساد
حسبي الله ونعم الوكيل
مفيش ولا واحد حجز وتلاقي الشماسرة بيطلبو ٣٥٠ الف اوفر في شقة حقها يوصل المليون بالتقسيط ومساحتها ٩٠ متر والشقق تخلص بعد ٤ دقائق
اه والله
مفيش فايدة فى الفساد والرشوة فى البلد دى ناس بتكوش على كل حاجة البلد كلها شقق مقفولة للاستثمار ومحدش بيشبع حبى الله ونعم الوكيل
هو الاسترجاع بياخد وقت اد ايه لحد ما بيرجع للحساب بعد تقديم الطلب
دى المره الخامسه ليا ومعرفش احجز
حسبى الله ونعم الوكيل