#الاعلان_السادس_عشر #الاعلان_الرابع_عشر #اعلانات_شقق_الاسكان #شقق_الاسكان_الاجتماعي #شقق_الاسكان_الاجتماعي #عمرو_ذكي_والاسكان #صندوق_التمويل_العقاري #عمرو_ذكي_الاسكان_الاجتماعي #صندوق_الاسكان_الاجتماعي_ودعم_التمويل_العقاري #شقق_الاسكان_٢٠٢٣ #شقق_الاسكان #صندوق_الاسكان #وزاره_الاسكان #شقق_الاسكان_٢٠٢٢ #شقق_الاسكان_والتعمير #شقق_الاسكان_الاعلان_الرابع_عشر #شقق_الاسكان_الاعلان_السادس_عشر #شقق_الاسكان_محدود_الدخل
.
بدء الاستعلام للاعلان ١٤ واعلان ١٦ | خلي بالك الاستعلام الميداني مهم و صحيح مش نصب
شارك
الاستعلام عن الإعلان ١٤ العبور أمتى لو سمحت
ياريت حلقة كاملة عن الاسكان المتوسط عن الاستعلام والتسليم اعلان 14
طب حضرتك انا اعلان ١٦كنت غير منطبق عملت تظلم ودخلت الموقع لقيتني منطبق اعمل ايه بعد كده مفيش اي رسايل وصلتني
قنا امتي يا استاذ عمرو١٤
أنا لو مقدم على أعلان ١٦محدودالدخل شقق 207 الف السويس أعمال حره سوبر ماركت متزوج ويعول المقدم كام واحسابه ازاي وفلوس كراسه الشروط ١٥بتتحسب وممكن أدفع كام أرجو الرد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طب بالنسبه يا فندم سكن لكل المصريين ٤
هيبدأ امته ؟!
آلسلام عليكم ورحمة الله
جزاك الله خيراً ويبارك في عمر حضرتك
مقدمه اعلان 16 وجالي مطابق انا اعزب ولسه مجاليش الدفع امتي قلقانه لان السنه جايه هاتم 50 سنه حضرتك تقترح عليه
اعمل ايه
هى اولوية اعلان 16 ظهرت ولا لسه يا استاذ عمرو لو تكرمت
طيب سؤال يا مستر عمرو افرض انا اترحلت من إعلان لإعلان عشان انا عذبة ….طيب ماهو انا برده فالاعلان الجديد حبقى نفس القصة خارج الأولوية وحفضل اترحل من إعلان لإعلان لحد ما أنزل تربتي يبقى ايه الحل ولا هي بتتحسب ازاي مع العلم اني لو كنت عملت شهادة نص سنوية حتى كان زماني اخدت فلوسها او لو حتى سبت فلوسي فالبنك معلش يعني حتى لو مبلغ بسيط انا اولى من بتوع الاسكان
طب ايه الحل بقى دلوقتي
أستاذ عمرو مدينه برج العرب امتا الاستعلام هيبدا فيها
ومفردات المرتب٤٥٠٠
كل سنه وحضرتك طيب
بالنسبه للإعلان ال 16 برج العرب مفيش اى حاجه جت والواحد بجد قلقان طمنا الله يرضى عليك
السلام عليكم انا قدمت في الاعلان ال١٦ واتبعت لي مسدج من شهرين تقريبا ان انا منطبق مبدئيا بس الخط اللي اتبعت عليه المسدج مش شغال دلوقتي خالص مع العلم اني لما قدمت الورق كتبت رقمين تليفون ليا فأنا دلوقتي محتاج اعمل تحديث بيانات ولا عادي هما هيبعتوا المسدجات علي الرقم التاني
وشكرا
لاستعلام لحدائق العاصمه بدء من شهر مارس
كل سنة وحضرتك طيب .انا عندى استفسار بسيط . هو انا شغال فى شركة من شركات تابعة لشخص واحد والمهم انا قدمت مفردات مرتب باءسم الشركة اللى مأمن عليا فيها وبعدين غير التأمين وسجلة باءسم شركة تانى من شركاته والمهم اوضح النقطة دى فى الاستعلام ولا لا . وشكرا لحضرتك يااستاذ عمرو
سلام عليكم ورحمه الله وبركاته
أثبت حضوري بالصلاة والسلام على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم تسليما كثيرا
أجمل واحلي لايك ?
استاذ عمر كل سنه وانتا طيب وبخير انا سبت الشغل واستلمت شغل تاني وكان نزلي استعلام مداني في رمضان بس لسه محدش رد علي اعلان ١٦
لو سمحت بعتولنا أن الدخل متجاوز الحد الأقصى خلاص كدة اترفضنا ولا فى حاجة نعملها ولو مفيش نسحب الفلوس ازاى
طيب حضرتك قلت لو موظف يجيب مفردات مرتب
طيب أنا معايا مؤهل وبشتغل حر
بشتري أدوات كتابيه والف أبيعها في المصالح الحكومية
أتصرف إزاي يعني ارزقي
هي الرسائل هتبداء امته بتاعت البنك اعلان 16 المنيا الجديده
استاذ عمرو لو سمحت عملت التظلم واترفض وطلبوا ابعت الورق كامل حضرتك قلتلي اتصل ع ١١٨٨ اتصلت ومحدش بيرد في حل تاني ولا اسحب الفلوس اعلان ١٦
مفردات مرتب كام افضل ٢٥٠٠ ولا ٣٠٠٠
زوجي مسافر من شهرين والمستعلم جه وقالي انه الصندوق عارف انه زوجي خارج البلاد وطلبوا مفردات مرتب مختومة قنصليه و شهاده تحركات ، هل كده الشقه هتروح علينا ولا هما بيحاسبونا علي مفردات المرتب اللي كنا مقدمنها من شغله الحكومي وقت التقديم
لو سمحت انا موظفه حكومي وزوجي عنده مكتب رحلات إيه المطلوب من الاوراق بالنسبة لزوجي
لو سمحت استعلام اعلان ١٦ سكن لكل المصريين الفيوم هيبدأ امتي ولا بدأ @عمرو ذكي
يعم عمرو الله يرضى عنك عاوز حاجه مقدم 100 وقسط 1200-1500 شهريا ومساحة 90م أو يزيد في البحر الأحمر سفاجا ❤، ربنا يجبر بخاطرك
استاذ عمرو طيب انا دلوقتي مقدم اعزب مقدم غرب المطار وتزوجت طبعا اكيد بعد ما تزوجت هيكون ليا اولويه اكتر بس جيت اغير لمتزوج قالو لما المستعلم يجيلك وكده انا هكون خارج الاولويه اعمل اي لو يا ريت حضرتك تفيدني
الاعزب الاستعلام هيبدا امتي اعلان ١٤ حدائق العاصمة
استاذ عمرو كل سنة و حضرتك طيب… انا جالى رسالة انى منطبقة مبدئيا في الاعلان ال 16 بس مجليش رسالة هبدء ادفع الاقساط امتى و ابتديت اقلق فياتري عندك فكرة هنبدا ندفع امتى؟
انا مقدمه على دمنهور زدوجالي منطبق ومفيش اي حاجه خصلت من بعدها .. وحضرتك بتقول الاستعلام في دمنهور بدأ .. اذا كان دمنهور اصلا الاستلام بعد سنه ونص مفيش استلام فوري يببقى بدا ازاي
لو سمحت هو هيتصل بينا الاول ولا هيجي من غير معاد