شارك
Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
للاسف ادارة المشروع فقيرة و ضعيفة و لا تتناسب مع مشروع بذلك الحجم علي رغم من تميز الموقع و ارتفاع سعر الاراضي
لو هيستمروا بنفس النهج معظم ملاك الارضي هيكونوا ماتوا قبل ما يتعمر المشروع
في أماكن لسة مهجورة في الحي الثاني و الثالث و الرابع بخلاف ان منطقة الفيو زون محتاجة سنوات علشان تتمهد
ربنا يصبرنا و ييسر لهم
ندعو الجميع الي التعمير
بدون البدء بالتعمير الكل خسران
الجميع في مركب واحد
انت شايف فرق
ياعمدة انت اساس من اساسات بيت الوطن ❤️❤️
ديه امتى وانه حي؟
ده من كام سنة؟
حتي الان لم تصل المياة لاي قطعة من القطع الأربعة الي معايا
للاسف كل ما تتضخ المياة يطلع في تكسيرات في الخطوط
مهندس ايجيكو طالع عينة في الإصلاحات
أنا معك يا مهندس محمد ان التعمير مهم لكن ادارة المشروع فاشلة تماما
الحي الاول فية ثلاثة مقاولين للمرافق
واحد شبكة الصرف و المياة و تمهيد الطرق
واحد ثاني للكهرباء
واحد ثالث للأسفلت
للاسف مقاول الكهرباء اثناء الحفر عمل تلفيات متعددة في شبكات المياة
اعتقد ان التنسيق بين المقاولين هو مشكلة الحي الاول
تقريبا مفيش فرق بين الماضى و الحاضر
عايزين مقارنة الصور بقى الواقع بالماضى عشان نشوف الفرق لو ممكن..شكرا
م محمد
اخيرا ظهر مقاول الكهرباء
نحن نريد الكهرباء والمياه