ايه رأيكم لو حابه اشتري شقة من الشركات العقارية في بيت الوطن محتاجة رأيكم وخبراتكم لو أسماء شركات مضمونة جدااا والأسعار في قدامي شركات زي بنيان /إثمار /أكسيوم أرجو الرد وجزاكم الله كل خير وفرج همكم
ايه رأيكم لو حابه اشتري شقة من الشركات العقارية في بيت الوطن محتاجة رأيكم وخبرات… خ_
شارك
لو بتدور على مساحات كبيره ٢٣٠ متر للارضي مع حديقه ١٥٠ متر او ٢٦٧.٥ متكرر يوجد بالحي الثاني مربع آي ٦٥٠٠ المتر
اي بيلد جروب للاستثمار العقاري
متاح سعر متر يبدأ من 6200 و مساحات تبدأ من 125 متر و فترة سداد تصل الى 7 سنوات
https://www.facebook.com/Capital.re.egy/
محتاج تدرس المكان الاول الي انت عايز تشتري فيه وبعدين تشوف الشركات الي موجودة فيه او حاجة تكون انبنت وجاهزة تشوفها علي طول وتستلم قريب
م
شوف في العاصمة الإدارية
ترافيك العقارية
علامكو العقارية
بنيان طبعااا ??
لانها بقالها ف التجمع اكتر من ١٦ سنه
غير انها عندها اكتر من ١٢٠ مشروع سابقه اعمال بمختلف مناطق التجمع
دا غير انها عندها مول كامل من سابقه اعمالها و مش اى شركه بتقدر انها تشترى و تبيع و تنفذ كمان التجارى الادارى دا بالذات لان تفاصيله كتييييره و لازم تكون شركه تقيله فعليا عشان تنفذ دا
و بنيان سلمت المول خلاص دا غير المول التانى اللي لسه منزلينو بردو ع التسعين
فمدام بتقارن شركه بشركه شوف تقلها ف السوق ايه ??
وشركة ميثاق حد يسمع عنها
متاح استلام قريب في الحي الاول من المالك مباشرة والمنفذ
وابتدينا حفر في الحي الثاني
01118271114
وده لينك الواتس آب
https://wa.me/message/VQEB273TJLBPG1
شهادتي هتبقي مجروحة لأني اكس بنيان …لكن فعلا بنيان من اقوي و افضل الشركات بالتجمع و ليها سابقة أعمال كبيرة جدا
الاهرام شركه محترمه و عندهم مشاريع كتير
شوف العربية
متابع