الناس بمجرد ما الهيئه تتأخر فى التخصيص لمدة ساعة ولا اتنين او تأخر التخصيص ساعة ولا اتنين يقولك علشان المربعات الجديده تنزل مربعات ايه ونص الرحاب نفسها لسه موجود ؟ لازم تفكر بفكر الهيئه لازم اخلص القفص كله بالمفعص بتاعه قبل مفتح قفص تانى محمد عبدالشافي ولا ايه يا معنمى ؟
الناس بمجرد ما الهيئه تتأخر فى التخصيص لمدة ساعة ولا اتنين او تأخر التخصيص ساعة … د_
شارك
على ما اعتقد بعد الرحاب تخلص مفيش حاجة هتطلع الناس مش تتعشم
طيب لو واحد عنده حوالتين ينفع ياخد بواحده من وش القفص والتانيه من القعر لمو مؤاخذه.
ثم ان القفص الجديد لازم يلم زباين جديده علشان يجيب تعبه مش كدا ولا ايه
ودايما القفص التاني بيبقى درجة تانية مش زي الاول ابدا بيحوش الدرجة الاولى للطرح الجديد
قفص مانجه يخلص الأول ?
فكر الهيئة محتاج تابوت وتقفل عليه
انا بقول نطلع على سوق العبور وناخد تدريب هناك اعتقد حايكون مفيد ??
خلاص نستنه وش القفص هههههههههههه ???
ازاي الهيئة تطلع قفص مانجه من المخزن قبل ما القفص اللي في المحل يخلص
و كمان لازم المفعص اللي في القفص بتاع المحل يخلص