السلام عليكم … لو انت مكاني هتعمل ايه
استفسار باختصار ..
كنت مقدم شقه تمويل عقاري باسمي من حوالي 8 سنوات ل لصديق .. عشان كان محتاجها لزواجه
والاتفاق أن لما احتاج للتقديم ليا هو هيقدم لي
طلبت منه التقديم باسمه ف الاعلان العاشر من الاسكان الاجتماعي ..
رفض وقدم اعتذارات .. أن مش هينفع عشان مرتبه اعلي من الشروط .. وان هوا واخد قرض ومش هينفع
اختلفنا وزعلنا ..
وعاوز اقدم الاعلان القادم
ايه الحل معاه . لو انت مكاني هتعمل ايه .. لو رفض
…….
الشقه لسه بأسمي
ولو فكرت اخد الشقه اللي بأسمي ايه الإجراء القانوني
وايه الصح اللي يتعمل معاه من غير ما اظلمه ولا اظلم نفسي
انا حالياً محتاج الشقه جداً جداً وهو يعلم
السلام عليكم … لو انت مكاني هتعمل ايه استفسار باختصار .. كنت مقدم شقه تمويل عق… ث_
شارك
Up
عادى ومقبول ان الراتب متجاوز+انوواخد قرض ،،،يقدم عادى جدآ،،،،وبيعدى اكترمن كده وعن تجارب ،/كلمني لوحضرتك معرفتش تعملها/
توقيع/مستعلم01032804948
ادفعله اللى دفعه فى الشقه اللى بإسمك وخدها منه عشان هو فسخ العقد أو الاتفاق بتاعكم وبناء عليه ملوش حقوق عندك خد انت بقى حقك وحق عيالك واديله اللى دفعه فيها لحد دلوقتى بس متديلوش مليم زياده اعرض الفكره عليه وافق وافق موافقش خد قوه من القسم واعمل تمكين من الشقه وبعدها ابقى اديله فلوسه
بس هات من الجهاز الخاص بمكان شقته أو وزاره الاسكان مايثبت أن الشقه بإسمك الأول