السلام عليكم…
سوال بعد اذن الادمن..
بالنسبة لتقديم للاراضى مسكن…
انا عملت اميل وعملت حساب على الموقع وكل ماادخل بالاميل وكلمة المرور مش بيفتح معايا الصفحة علشان احجز…
ولما عملت حساب من جديد ..قالى أن الرقم القومى لة حساب سابقا..
مش عارف فين المشكلة ؟
السلام عليكم… سوال بعد اذن الادمن.. بالنسبة لتقديم للاراضى مسكن… انا عملت… ث_
شارك
روحي لسايبر يعملها لك
اعمل اية علشان افعل الحساب…انا مجليش رسالة تفعيل الحساب…؟