السلام عليكم
انا روحت بنك التعمير والاسكان علشان ادفع مبلغ جدية الحجز للاراضي المتميزه قالولي روح البنك الاهلي علشان حسابك هناك واعمل تحويل
روحت البنك الاهلي قالولي لازم رقم IBAN قولتلهم حجوا رقم حجز القطعه قالولي لا ماينفعش ال IBAN اوله EG وكود الحجز هو رقم فقط
ممكن حد يساعدني من فضلكم
السلام عليكم انا روحت بنك التعمير والاسكان علشان ادفع مبلغ جدية الحجز للاراضي ا… ث_
شارك
الطروحات دي للمغتربين فقط والدفع بالدولار ، مظبوط ؟
هو فى حجز اراضى فى اسيوط الجديده
ممكن افهم اذى بنحجز القطعه
اسوأ منظومة انك تخلى الناس تلف حوالين نفسها موش فاهمة حاجة
انا عندى نفس المشكلة و البنك موش عاوز يقبل السويفت علشان عاوز هوه يلاقيه اتوماتيك
طيب نعمل ايه و نلف حوالين نفسنا ازاى
موش عارف
نفس اللقطه ديه حصلت معايا امبارح بس دخلت لمدير فرع بنك مصر وقالهم اعملوا Swift transaction برقم الحجز
و بالفعل عملوا و لسه هروح يوم الاتنين نشوف الفلوس اتسحبت من الحساب وربنا يكرم
من الاخر شوف حد فاهم جو البنك يوجههم
وقفت خالص هتعمل حساب في بنك الاسكان و التعمير ب ٧٠ جنيه قيمة فتح الحساب و لو حبيت تقفله فيما بعد هتدفع ١٨٠جنيه
ينفع تحويل اونلاين من حسابك فى البنك الاهلى و لا مينفعش