السلام عليكم
استفسار لأصحاب التجربه من فضلكم.. بالنسبه للى فاز بشقة فى الاسكان المتميز بالعبور الجديدة اللى كان حجزه يوم الاحد الماضى.. كيفية دفع الدفعة الثانيه (استكمال ال 20 % من ثمن الشقة).. هل بتتحول بنفس طريقة تحويل ال 60 الف جدية الحجز وبرقم استمارة الحجز ولا بطريقة تانيه؟؟
وهل ضرورى تيجى رسالة من البنك بتأكيد الحجز والتقدم للدفع؟
السلام عليكم استفسار لأصحاب التجربه من فضلكم.. بالنسبه للى فاز بشقة فى الاسكان … ث_
شارك
من يوم 28 يناير حتي 29 فبراير
موعد سداد 21,5 % من ثمن الوحدة بنفس طريقة سداد ال 60 ألف جدية الحجز
اعتقد بتعمل حساب فى بنك التعمير والاسكان علشان تستكمل الدفعه
اه بنفس الطريقة وعلي نفس رقم الاستمارة
ممكن خاص بعد اذن حضرتك
هى الشقه كاش بكام لو سمحتم