الرجاء من مسؤولي الهيئة المحترمين ، تأكيد هل يوجد تكميلية ام لا ؟
علما بأننا مش عايزين تكميلية في القاهره الجديده لو منتظرين اننا نحجز في النورث هاوس و ده مش تقليل من قيمتها ولا حاجه ، و لكن نرجو التأكيد حتي يتسني لنا اتخاذ قرار الاسترداد ، و يعوض علينا ربنا،
و شكرا
حسبنا الله ونعم الوكيل
مفيش
انا سالتهم الاسبوع الماضى وقالوا منعرفش حاجه فقدمت طلب استرداد
المرحلة الثامنة يا هندسة وعليك خير