`الحى الثانى بيت الوطن التجمع الخامس الحد الشمالى وداخل الحى
بنتكلم عن الحى الثانى بيت الوطن ودا فيديو من اصل 3 فيديوهات هتنزل صورنا فيه الحد الشمالى الفاصل ما بين الحى الثانى والتكميلية ودخلنا فى وسط الاحياء ودخلنا فى وسط منطقة E B F D I ثم خرجنا على الشارع الغربى
الحى الثانى من الاحياء المميزة فى بيت الوطن والجزء اللى صورناه دا من المواقع المميزة للى حابب يشترى فى بيت الوطن والحى الثانى واللى عايز ياخد راينا يبعت يسالنا
منطقة بيت الوطن من المناطق المستقبلية اللى هتكون مميزة جدا فى المستقبل
مهم جدا واحنا بنشترى نشترى من شركة موثوقة وتكون موقع مميز ونراجع الاوراق والعقود القانونية
لو حد محتاج اى معلومات عن الحى الثانى بيت الوطن او اى اراضى يتواصل معانا او حتى حد عايز ترشيحات شركات ثقة هناك نقدر نفيده فيها
ولو اى حد محتاج اى حاجة فى التجمع الخامس او القاهرة الجديدة بشكل عام او بيت الوطن بشكل خاص يتواصل معايا
دايما بنحاول نوصلكوا كل ماهو جديد ومختلف عن بيت الوطن
تحياتى ليكوا كان معك محمد المهدى
#محمد_المهدى
#mohamed_elmahdy
#بيت_الوطن
#التجمع_الخامس
#القاهرة_الجديدة
#العاصمة_الادارية
لينك ويب سايت العربية للتسويق والخدمات العقارية
لينك ويب سايت التجمع الخامس
لينك العاصمة الادارية
الفيس بوك
.
`الحى الثانى بيت الوطن التجمع الخامس الحد الشمالى وداخل الحى
شارك
جزاك الله خيرا
محتاجين الخريطة اللي فيها موضوع تحويل الحدائق لخدمات في الحي.
الناس اللي شارية في الحي قلقت كده من البلبلة ديه والإفتكاسة الكارثة اللي هتضر المكان جدا جدا، يا إما في أهداف تانية لضرب مزايا مناطق لصالح مناطق أخرى وتشكيك الناس بلا داعي عن طريق الإشاعات.
فيديوهات ف قمه الامتياز بالتوفيق
ممكن نسكن في بيت الوطن الحي الثاني بعد سنتين؟
انا واخد ف الحي التاني وعاوز اعرف هل فعلا هيعملو مكان الحدائق خدمات لان الموضوع ده لما عرفته منك مضيقني جدا
مجهود رائع ا/ محمد
مفيش اخبار عن حرف الH بالحي الثاني
مجهود عظيم ربنا يجازيك خير ويبارك لك في السيارة
بس خبر الخدمات لو صحيح خبر مزعج لان ممكن تقلب على عشوائيات .
وهل باقي الاحياء أيضا .
ممكن صورة للخريطة
شكرا لحضرتك. الحى التانى كمان متاخر فى الانارة و الأسفلت
تسلم يا بشمهندس ديما مبدع
عايزين حضرتك تكلمنا عن القطعة اتش بيت الوطن الحي التاني ليه الجهاز مش بيسلمها لحد دلوقتي ايه السبب
تسلم استاذ محمد
السلام عليكم استاذ محمد ازي الصحة يا رب تكون بخير يا رب .. هو عدادات الكهرباء والمياه متوقع استلامها أمته تقريبا
لو سمحت الاسعار كام
طب عدي علي الحي الخامس
بقالي ٣ سنين مروحتش
فين بس المدارس و المستشفيات و المولات !! امتي اخر فتره للبناء للناس اللي واخده الاراضي الخدمات دي
ممتاز حقيقي ومفيد جدا جدا ???
رأي حضرتك في شركة القوافل وهل موجودة بالحي الثاني؟
جزاك الله خيرا
يعني ايه هتبقي خدمات
محتاجين نشوف منطقه الاوركيد
ممكن الحرف Bبالحي الثاني
عاوزين نعرف هل المرافق كملت ف الحى الثانى A وموضوع الخدمات ؟!