الاولوية للحاجز حجز قطعة واحدة بمدن المرحلة السابعة التكميلية على النحو التالى :-
أولوية أولــــى : السادة الذين لم يسبق لهم الحجز بكافة مراحل المشروع بأية مدينة .
أولوية ثانيـــة : السادة الذين لم يسبق لهم الحجز بنفس المدينة بالمراحل السابقة للمشروع.
ليا 3 آلاف عندهم ينفع احجز بيهم ولا ايه ؟
بعتلك خاص بشمهندس
مش فاهم ،، هي مش الاولوية بأسبقية ترتيب التحويلات الباقية من المرحلة السابعة ؟
فهمني
الموقع فين ف القاهره الجديده
وهو ماطبقش دي علي الاساسية يعني أنا اخدت قطعه في القاهره الجديده واحده في المرحله التانيه يبقي كده ماليش في القاهره الجديده
طيب اللي ما دفعش او قدم اصلا ينفع يقدم