يا جماعه الراجل دا حرامي ونصاب قلي هحجزلك ارض لان لما جيت احجز كان معاد الحجز قفل كنت في اخر يوم الحجز كنت عايز يحجزلي بس ولكن هو قلي انا شغال في الوزاره واقدر احجزلك وارسي القرعه عليك وحولتله 76 الف و500 تحويل بنكي وكل يوم اقوله وريني وصلات حجز الارض يقولي بكره بعده وفي الاخر قفل تليفونه وعملي حظر ودا آلفيس بتاعه وهو موجود هنا في الجروب ومعايا الشات بيني وبينه ومعايا وصلات التحويل ومعايا كل الإثباتات
وياريت حد يفيدني ازاي ارجع فلوسي Wael Alsayid Almazin دا اكونت النصاب الحرامي





البطاقة متعدل عليها …واضح انها مزورة
حاول تعمل بلاغ مباحث الانترنت
و بعدن انت اللى عملته غلط
ربنا يعوض عليك
البطاقه واضحه جدا انها معموله فوتو شوب
البطاقه. باينه فوتوشوب. البس بقى
شوف خط المهنه
لا حول ولا قوه الا بالله
يا عم ده شكله اصلا مش لاقي يسكن عشان يجبلك شقه
ده اخره المشي الشمال مبروك عليك
غلطتك
يعنى اية تحول فلوس لواحد متعرفوش
حتي لو البطاقه مضروبه تخويل علي رقم حساب ممكن لو عملت محضر يوصلو له
تم
دا كلام برضه. فيه حد يعمل كده؟! وتيجى تقول ازاى ارجع فلوسى
اب
العنوان والمهنه الي فالبطاقه فوتو شوب
لا يصح إلا الصحيح إذهب فورا إلى قسم الشرطه اللى انت تابع له وإعمل محضر بالتفاصيل وسوف تحصل على حقك بإذن الله
البطاقه اصلا شكلها متعدل بالكمبيوتر. واضحه جداااااا
Up
وانت ماشوفتش البطاقة ???
سبحان الله انت عاوز تدفع فلوس على سبيل الرشوة علشان تاخد حاجة مش حقك… وبعد كدة نقعد نشتكى كلنا ان المشارع بتروح لعدم مستحقيها.
البطاقة فوتوشوب يا عم
انت اثبت دليل براءته بنفسك
افيدك روح المحكمه ارفع عليه قضيه وقبل كده روح لمحامي يقلك اعمل ايه وبس
روح مكان العمل على طول طالما معاك ما يثبت
البطاقة مزوره اصلا
كل الورق ده والصور دي مضروبه
انت مشترك فى الفساد معاه
حضرتك الي غلطان محدش يدي فلوس لحد
الأمن يستأصل المنحرفين
كمان رشوة
يحجزلك فين يا طيب وحضرتك جاى تسال الناس بعد ما دفعت المفروض الكلام ده قبل ما تدفع
يعني يا اخي بذمتك عمرك شوفت فونط ف البطاقه بالشكل ده ?
ازاى تحول مبلغ زى ده لحد ما تعرفهوش. عليك اللجوء إلى القضاء أو مجلس عرفى
اعتقد لو كان التحويل ل حساب بنكى يبقى فيه نقطة ارتكاز ممكن المحامى يشتغل من خلالها غير كدة اعتقد صعب
البطاقه شكلها مضروب
يعني هو بعتلك صورة البطاقة دي وانت اقتنعت ؟؟؟؟؟؟؟
ابعت صور ايصالات التحويل
صور البطايق دي مضروبه
الرقم القومى متفبرك
عنوانه موجود شغل وبيت روحله
اعمل محضر في مباحث الاتصالات و اكتب فيه ان اتعرض عليك اعاده فتح باب الحجز من الهيئه بطريقه قانونيه عن طريق احد الموظفين فلان الفلان و تم تحويل لحسابه البنكي. مبلغ و قدره. للتقديم في الطرح نظراً لعدم درايتك لكيفيه التقديم و ان التحويل نظير الحجز باسمك في القرعه و لم يتم تاكيد حجزي في الطرح و اتضح ان الشخص نصاب … يعني مضمون البلاغ بشكل زكي انك حاولت تقدم لكن الطرح قفل و الشخص دا قال في تكميلي و هيقدم لك لا ن اول مره تقدم في الطرح و بكدا تكون الادانه ماضحه عليه بالنصب و صدقني مباحث الاتصالات هتجيبه من تحت الارض لان عمليه النصب تمت اونلاين و الاهم ( اعمل اسكرين فيديو للمحادثه و اسكرينات صور و حطها علي فلاشه و توجه لمباحث الاتصالات و خد باك بطاقته مضروبه الاسم بس سليم لكن العنوان مضروب و العمل مضروب و دا واضح جذا من اختلاف الخط ) نفذ الكلام انت مدفعتش رشوه و انت معملتش حاجه مش قانونيه. انت راجل معتدكش فكره ف القرعه. و دا قال هيقدم لك ونصب عليك .. هيتمسك و يتحبس و يتجاب