وجع قلب اسمه جهاز القاهره الجديده فعلي سبيل المثال الموقف التنفيذي بياخد اكتر من شهرين طيب والرخصه شهرين والمجمعه شهرين نبقي عايزين كل الشهور دي عشان نطلع رخصه !! ليه انشاءالله !! اقسم بالله كانت بتاخد 3 شهور .. انا بتكلم عن معاناه مع كل الشركات والمطورين واصحاب الاراضي .. والكارثه الاكبر انك عشان تنجز كمان لازم تلف علي مكتب مكتب عشان تخلص حاجتك والنهارده فلان اجازه وبعده فلانه مش موجوده لا ده عنده اجتماع ولما بنتكلم وننقد الناس بتزعل طيب الحل ايه !! اقسم بالله تعبنا والكارثه المرظف هوا كمان تعبان وفيه نقص بالموظفين والاماكن لا تكفي لاستيعابهم فالمنظومه ماشيه ببركة سيدي ابو الدردار .. واصبح علي المهندس أمين واقوله الجهاز زي الفل وروعه وكله سيكوريت من بره .. ?
وجع قلب اسمه جهاز القاهره الجديده فعلي سبيل المثال الموقف التنفيذي بياخد اكتر من… خ_
شارك
هندسه ياغالي مش عايز الانشاءات تنسيك وتكتب ان شاءالله كده ( انشاءالله)
فاكر البوست ده يا عمده
ايام ما وعدوكم أنه كله هيبقى اليكترونى
?????
https://www.facebook.com/groups/920552327996370/permalink/4110805578971013/
والله كنا بنطلعها في شهر شامل المجمعة عن المهندس محمد الزيات
Up
مين ابو الدردار يا جنرال ؟ ???
ياريت الرخص والجهاز فقط كل اجهزه الدوله خاصه الضرائب والتأمينات والتي ادعو انها تم تطويرها وتحديثها فقد اصبحت اسؤ مما تتخيل واصبح التعامل معها نوع من التكدير والارهاق وستنزاف الوقت والجهد بلا عائد
انا الرخصه خدت معايا ٧ شهور وحاجه اخر قرف
وموضوع الكهرباء فى النرجس الجديده لازم الناس كلها تتحرك عليه لان حتى الان معملوش اي حاجه وهمهم الاول والخير جمع الاقساط لازم الموضوع يتصعد
أقر عليهم عدية ياسين يا حاج علاء
بصراحه انا اشك ان في حد عنده عقل بيدير الجهاز. مولد وصاحبه غايب . مبني جديد مع عقل قديم من العصور المظلمة. المفروض مع المبني الجديد يتم تصميم المبني بطريقه تتلافي المشاكل القديمة والمعاناة اللي المراجعين كانوا بيشفوها لكن علي مين عملوا مبني جديد يزيدوا بيه المعاناه عامل زي قفص الناس محشورة فيه
ننقض*
ان شاء الله*
Alaa Jamaan هيبقي الجهاز و اللغه يا عمده
حسبي الله ونعم الوكيل
انا بقالي ٦ شهور ولسا ما طلعت
الأمن أكتر من الموظفين
حسبى الله ونعم الوكيل
هل قرار وقف البناء لمده ١٠ سنوات حيسري علي بيت الوطن بالتجمع ؟
اهم حاجة الباب السيكيوريت ?
طول عمرك ياحاج علاء بتتكلم في الصميم والمصلحه العامه
فعلا حاجه غريبه ولا احد يتحرك ليغير الوضع
فاكر البوست ده يا عمده
????
https://www.facebook.com/groups/920552327996370/permalink/4110805578971013/