نسحب فلوسنا وربنا يعوض علينا ف فلوس الاستثماره والغياب من الشغل وحرقه الدم والأعصاب ولا هيقلك إعلان تكميلي ونستني سنه بقي تكون الفلوس قيمتها قلت زي ما حصل مع بتوع جنه مصر ولا نعمل ايه يا جدعان؟ ده بلد ايه دي
نسحب فلوسنا وربنا يعوض علينا ف فلوس الاستثماره والغياب من الشغل وحرقه الدم والأع… ث_
شارك
حسبنا الله ونعم الوكيل قالو للناس ما تدخلوش علي الموقع قبل الساعة 10علشان يدخلون التجار والسماسرة والمحسوبية من قبل الميعاد وخلصوا الشقق لازم نفضحهم
اسحب طبعا هات بيهم دهب افضل
انا سحبت مش عايز من وشهم حاجة
يوم الخميس الجاي الفلوس قيمتها هتقل النص او اقرب للنص
اسحب فلوسك حالا
انا من ايام نزهة الاندلس
و حصل نفس الموضوع
اى حاجه هتبقى باسبقيه الحجز
امال مين يا جدعان ال حجز ???? ما شوفتش كومنت واحد يقول حجزت
محدش يسحب جدية الحجز، عارفين عددنا كام، تفاعلوا بس مع الناس اللى بتقدم بلاغات وشكاوى وناس كلمت اعضاء بالبرلمان وبعتوا لإعلاميين، لو ١٠% بس من الحاجزين وهم فى بيتهم بيشربوا قهوة قدموا شكاوى وبعتوا رسايل للإعلامين والبرامج المشهورة والله ليتم وقف بقية اجراءات الحجز وتتم الاعادة وميحصلش كدة تانى فى الطروحات المقبلة، كفاية سلبية والكل يتحرك
الان الوقت بقى ترخص من شويه دي حاول تجيب اهالي حتى لو اغلى مليون جنيه احسن
أنت لسه بتسأل
طبعا اسحب
لا عهد لهم
اسحب وسبها للسماسرة والمحسوبية حسبنا الله ونعم الوكيل
بصراحة لو ال 750 دول خسارة كبيرة بالنسبة لك يبقى اسحب فلوسك اعتقد ان موضوع التقديمات ده الفرصة فيه اقل من 5% يعنى مرة واتنين و تلاتة و ركنة فلوس ممكن تكلفك فوايدها لشهور و سنة كمان ف بحسبة المخاطرة انت ممكن تخسر 10 الاف جنيه ما بين فوايد و كراسات على ما تبدء تقول حظى وحش
احنا سحبنا لان خلاص أتفهم ان الشقق دى للسماسرة والمحسوبيه
حسبي الله ونعم الوكيل
اسحب
كمل عليهم وادفع اوفر لاى شقه
انا سحبتهم بصراحه عشان دي مهزله