نسحب فلوسنا وربنا يعوض علينا ف فلوس الاستثماره والغياب من الشغل وحرقه الدم والأعصاب ولا هيقلك إعلان تكميلي ونستني سنه بقي تكون الفلوس قيمتها قلت زي ما حصل مع بتوع جنه مصر ولا نعمل ايه يا جدعان؟ ده بلد ايه دي
نسحب فلوسنا وربنا يعوض علينا ف فلوس الاستثماره والغياب من الشغل وحرقه الدم والأع… ث_
شارك
اسحب وسبها للسماسرة والمحسوبية حسبنا الله ونعم الوكيل
اسحب فلوسك حالا
انا من ايام نزهة الاندلس
و حصل نفس الموضوع
أنت لسه بتسأل
اسحب
اى حاجه هتبقى باسبقيه الحجز
امال مين يا جدعان ال حجز ???? ما شوفتش كومنت واحد يقول حجزت
حسبنا الله ونعم الوكيل قالو للناس ما تدخلوش علي الموقع قبل الساعة 10علشان يدخلون التجار والسماسرة والمحسوبية من قبل الميعاد وخلصوا الشقق لازم نفضحهم
طبعا اسحب
لا عهد لهم
الان الوقت بقى ترخص من شويه دي حاول تجيب اهالي حتى لو اغلى مليون جنيه احسن
كمل عليهم وادفع اوفر لاى شقه
محدش يسحب جدية الحجز، عارفين عددنا كام، تفاعلوا بس مع الناس اللى بتقدم بلاغات وشكاوى وناس كلمت اعضاء بالبرلمان وبعتوا لإعلاميين، لو ١٠% بس من الحاجزين وهم فى بيتهم بيشربوا قهوة قدموا شكاوى وبعتوا رسايل للإعلامين والبرامج المشهورة والله ليتم وقف بقية اجراءات الحجز وتتم الاعادة وميحصلش كدة تانى فى الطروحات المقبلة، كفاية سلبية والكل يتحرك
انا سحبت مش عايز من وشهم حاجة
اسحب طبعا هات بيهم دهب افضل
احنا سحبنا لان خلاص أتفهم ان الشقق دى للسماسرة والمحسوبيه
انا سحبتهم بصراحه عشان دي مهزله
يوم الخميس الجاي الفلوس قيمتها هتقل النص او اقرب للنص
بصراحة لو ال 750 دول خسارة كبيرة بالنسبة لك يبقى اسحب فلوسك اعتقد ان موضوع التقديمات ده الفرصة فيه اقل من 5% يعنى مرة واتنين و تلاتة و ركنة فلوس ممكن تكلفك فوايدها لشهور و سنة كمان ف بحسبة المخاطرة انت ممكن تخسر 10 الاف جنيه ما بين فوايد و كراسات على ما تبدء تقول حظى وحش
حسبي الله ونعم الوكيل