ممكن اعرف أسباب عزوف الناس عن جنة القاهره الجديده و ناس بتتزاحم على الحجز فى جنة زايد و جنة ٦ أكتوبر .
هل الكمبوند فيه مشاكل او الموقع مش كويس ?
ليه الاوفرات فى دار مصر الاندلس او جنه زايد اكتر بمراحل من جنة القاهرة الجديده ?
لو حد من سكان الكمبوند جانب عماره ١٢٤ ممكن يقولى رأيه عن موقع العمارة ( الشقه بتاعتى على الامامى) .
هل مستقبل المكان كويس ولا ايه من وجهة نظركم.
الرجاء الاجابه بصدق و امانه عشان اعرف اخد قرار سليم
الشكر مقدما لكل واحد قدما لى معلومه او ساعدنى فى انى اخد قرار سليم .
متابع
الامر ليس عزوف حضرتك تابعت الحجوزات للمغتربين وقيمتها على الاساس ده لو الحجز ده لغير المغتربين مكنتش هتلاقي ولا شقه بالمقارنه بالشيخ زياد واكتوبر هما تقريبا جمب بعض ومن السهل السكن فيها حاليا او عرضها للايجار بسعر كويس فده اللي خلى الطلب عليها عالي اما جنة القاهرة الجديدة اصبر عليها شويه هتلاقيها واصله بالعاصمه الاداريه الجديدة وهيكون ليها سعر عالي جدا
بعيدة خالص ونسبة الاسكان الحالي تقريبا معدومة ولكن قد يكون لها مستقبل لاحقا.
هو عموما ايه اللي يخليني البس ٦ سنين ادفع بالدولار مع تثبيت السعر يعني حتى لو وصل ٥٠ هيتحسبلي على ٢٩. دا منطق و عقل يعني الشقة بدل ما تقف ١٨٩٠٠٠٠ هاخدها ب ٣ مليون او اكتر
Up
F
ممكن تتواصلي معايه خاص ضروري لو سمحتي
انا عمارة ١٢٥
.
والله حتي جنة الفردوس بقت صعبه ??
م
Up
لو سمحت المنطقة دي ال فيها مشروع نزهة الاندلس
م
لو حد اداك قرار سليم وقررت تبيع بنا يرضى الله اتواصل معايا
?
لو سمحت شقق اسعار جنة القاهرة الجديدة من كام ل كام